וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פליק פירק את באיירן מינכן", שעומדת על רצף חסר תקדים

לקומפאני "אין תירוצים" אחרי שהבווארים חטפו 4:1 מבארסה וממאמנם לשעבר, בדרך להפסד חוץ שלישי רצוף בליגת האלופות. קימיש בטוח: "הייתה עבירה בשער השני"

תיקתקנו, 23.10/ספורט1

לאחר שפתיחת העונה המושלמת שלה נעצרה ברצף של שלושה הפסדים ללא ניצחון, באיירן מינכן כנראה חשבה שה-0:4 על שטוטגרט בשבת האחרונה החזיר אותה למסלול. אלא שאמש (רביעי) היא פגשה את ברצלונה בתזמון הגרוע ביותר מבחינתה, וספגה תבוסה 4:1 שהשאירה אותה עם 3 נקודות מ-9 אפשריות בליגת האלופות.

זו לא רק התוצאה הכואבת, אלא המשמעות חסרת התקדים מבחינתם של הבווארים: אם מוסיפים ל-1:0 אצל אסטון וילה בתחילת החודש את ה-2:1 בגומלין חצי הגמר בעונה שעברה נגד ריאל מדריד, זו הפעם הראשונה בתולדות באיירן שהיא סופגת שלושה הפסדי חוץ רצופים בליגת האלופות. מעבר לכך, מאז 2009 לא קרה לה שנוצחה פעמיים ברציפות בשלב הראשון במפעל.

אם התחושות לא מרות ועגומות מספיק, הרי שאת המהלומה האחרונה הנחיתו עליה האנזי פליק ורוברט לבנדובסקי, מאמנה לשעבר של באיירן והחלוץ שכיכב במדיה בדרך לזכייה האחרונה בגביע אירופה לאלופות, לפני ארבע שנים. הפולני, למי שפספס, לא חגג את השער שכבש מול האקסית. על פליק נכתב ב"בילד" הגרמני שהוא "פירק את באיירן".

שחקני באיירן מינכן מאוכזבים. David Ramos, GettyImages
הפסד כואב. באיירן מינכן/GettyImages, David Ramos

"זה הפסד כבד, פתחנו רע ואז הצלחנו להשוות ולהשתלט על המשחק, עד שספגנו שער שני שבו לטעמי הייתה עבירה על קים מין-ג'ה", אמר יוזואה קימיש אחרי המשחק. "ספגנו את השלישי לפני ההפסקה, וזה הכאיב לי. איבדנו את הסבלנות והשליטה, עשינו טעויות וברצלונה הצליחה לשבור את הלחץ, מה שהוביל לשערים. לתחושתי, 4:1 זו לא תוצאה שמשקפת את מה שקרה במשחק, אבל הגיע לנו להפסיד".

המאמן וינסנט קומפאני לקח אחריות: "למה הפסדנו? אין תירוצים לתוצאה של היום. זה היה הפסד חד משמעי. נישאר ביחד ונלמד מהמשחק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully