וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בארסה השלימה את הנקמה" וראפיניה רותח: "אין לי מילים"

הברזילאי נכנס לרשימה מצומצמת של כובשי שלושער נגד באיירן: "מה שאנחנו עושים על המגרש אומר הכל". וגם: הנתון שגורם לחלום

תיקתקנו, 23.10/ספורט1

תבוסת ה-8:2 בידי באיירן מינכן ב-2020 תיזכר לדיראון עולם בתולדותיה של ברצלונה, אבל סוף סוף היא הצליחה לפחות חלקית "להוציא את הקוץ" הזה. מאז אותו רבע גמר משפיל לפני ארבע שנים, היא הפסידה עוד ארבע פעמים לבווארים מבלי שהצליחה אפילו לכבוש, אך הערב (רביעי) שלושער אדיר של ראפיניה הוביל את הקבוצה של האנזי פליק ל-1:4 ענק על האקסית של המאמן הגרמני, כשאת השער הנוסף הבקיע רוברט לבנדובסקי מול הקבוצה בה כיכב שנים רבות, כולל במשחק ההיסטורי ההוא.

אמנם מדובר במשחק מהשלב הראשון בליגת האלופות ולא בנוקאאוט כמו ה-8:2, אבל באתר "ספורט" לא היססו להכריז: "בארסה השלימה את הנקמה". מעבר לסגירת חשבונות כזאת או אחרת, זו בהחלט הייתה הצהרת כוונות של ברצלונה, שהגיעה שלושה ימים בלבד לפני הקלאסיקו הגדול אצל ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו במסגרת הליגה הספרדית.

ראפיניה שחקן ברצלונה חוגג שלושער. GettyImages
מתפוצץ מאז פתיחת העונה הנוכחית. ראפיניה/GettyImages

בסך הכל סופרת הקבוצה של פליק 17 שערים בארבעת הניצחונות האחרונים שלה בכל המסגרות, כשראפיניה תורם במשחקים הללו 4 שערים ו-4 בישולים וממשיך בפתיחת העונה הפנטסטית שלו, שכוללת עד כה 9 כיבושים ו-8 בישולים בכל המסגרות. הראשון שלו הערב הובקע אחרי 54 שניות בלבד והיה לשני הכי מהיר בתולדות המועדון בליגת האלופות, אחרי שער של מארק ואן בומל תוך 36 שניות נגד פנאתינייקוס ב-2005.

"אני מאוד שמח על המשחק שעשינו כקבוצה. זה משחק שיכול להיות גמר ליגת האלופות. לנצח ככה, לעיני האוהדים שלנו, זה הכי טוב", אמר ראפיניה בסיום, אחרי שהונף על ידי חבריו לקבוצה וכשהוא מחזיק את כדור המשחק בזכות השלושער. "אין לי מילים לתאר את המצב שלנו כרגע, אני חושב שמה שאנחנו עושים על המגרש אומר הכל. עושה רושם שהקלאסיקו יהיה טוב מאוד אחרי ההופעות של שתי הקבוצות בליגת האלופות, ואנחנו כבר חושבים עליו". רק ארבעה שחקנים לפניו כבשו שלושער נגד באיירן במפעל כלשהו.

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
ראפיניה, קשר ברצלונה. GettyImages
ברצלונה לא הייתה יכולה להגיע לקלאסיקו במומנטום יותר טוב/GettyImages

למרות שלבנדובסקי בן ה-36 ואיניגו מרטינס בן ה-33 פתחו, פליק העמיד הערב את ההרכב הכי צעיר של ברצלונה באלופות מאז המשחק מול באטה בוריסוב בנובמבר 2011, שבו איסק קואנקה הפך לשחקן הצעיר ביותר שמבשל פעמיים במדי הבלאוגרנה במפעל. הערב עשה זאת פרמין לופס, שנכלל ב-11 לראשונה בעונה הנוכחית אחרי שהתאושש מפציעה.

ואמנם מוקדם לצאת בהצהרות וזו בסך הכל עובדת טריוויה מעניינת שממש לא תשליך בהכרח על המשך העונה של ברצלונה, אבל אחרי כל כך הרבה השפלות נגד באיירן, גם היא תעלה חיוך על פניהם של האוהדים: שתי העונות הקודמות בהן הקטלאנים ניצחו את הקבוצות ממינכן בליגת האלופות (2009/9 ו-2014/15) - הסתיימו בזכיות בטרבל.

"אני אוהד של בארסה מאז שהייתי ילד, ואחרי ההפסדים נגדם במשחקים האחרונים, רצינו לסגור איתם חשבון", הודה פדרי. פרמין הוסיף: "המועדון והאוהדים היו ראויים לניצחון כזה. יש לנו קבוצה נהדרת ונילחם על כל התארים. אלה שגדלו בלה מאסיה חיים את בארסה וחולמים על רגעים כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully