וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מונס דאבור הבקיע נגד קבוצה מכווית וחגג עם תנועת השתקה

החלוץ עשה היסטוריה במשחק מול כווית SC, שמייצגת מדינה שלא מכירה בישראל ודרשה שכלל לא ישחק מולה. הוא מצדו הבקיע אחרי תשע דקות והעביר מסר

תיקתקנו, 23.10/ספורט1

מונס דאבור עבר ימים לא פשוטים לאור ניסיונותיה של כווית SC למנוע את שיתופו במשחק ליגת האלופות 2 נגד שבאב אל אהלי דובאי. כידוע, קבוצתו של דאבור משחקת בליגת המשנה של ליגת האלופות באסיה והערב (רביעי) אירחה יריבה מכווית, מדינה שלא מכירה בישראל ולא מקיימת עמה יחסים דיפלומטיים. התשובה של דאבור הייתה מוחצת.

תשע דקות מפתיחת המשחק בדובאי הצליח דאבור למצוא את הרשת והפך למעשה לישראלי הראשון שמבקיע נגד קבוצה מכווית. דאבור, אחרי כל האירועים, אף תועד חוגג את השער עם תנועת השתקה. זהו שערו הראשון של דאבור במשחקו השלישי בליגת האלופות 2 של אסיה והוא בסך הכל עם חמישה שערים בכל המסגרות מתחילת העונה. הוא הוחלף בדקה ה-66, מבלי שהבקיע שערים נוספים בניצחון 1:4.

שערו של מונס דאבור נגד כווית SC

צפו גם בתנועת ההשתקה של דאבור בחגיגה אחרי השער

בתקשורת הערבית נטען כי כווית SC כינתה את דאבור "מוסלמי מערביי 1948", וכי הבקשה נובעת מתוך "כבוד לחוקי המדינה", ומתוך רצון "להימנע ממבוכה". הוא כאמור עלה בהרכב ושיחק כרגיל בקבוצה של פאולו סוזה, אולם לא מן הנמנע שהוא לא יוכל להגיע לכווית ב-6 בנובמבר, למשחק שבו שבאב אל-אהלי תתארח. גם לאחר חיסולו של עיסמאיל הנייה, נמנעה כניסתו של השחקן למשחק באיראן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully