וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משוכה גבוהה לכוכב האדום: פטרושב לא ישחק נגד ריאל מדריד

שחקן הפנים חזר לקבוצה המפתיעה של פתיחת העונה כדי למלא את מקומו של בולומבוי הפצוע, אך עוד לא יוכל לשחק נגד הבלאנקוס. המצ'-אפ בין ג'יימס לשורטס במוקד הדרבי הצרפתי

תיקתקנו, 22.10/ספורט1

המחזור החמישי ביורוליג ייפתח הערב (רביעי) עם מפגש בין פרטיזן בלגרד לוירטוס ולוניה, אבל את המנה העיקרית נקבל מחר עם חמישה משחקים. במוקד הדרבי הצרפתי ומפגש הצמרת בין מוליכת הטבלה המפתיעה, הכוכב האדום בלגרד, לבין סגנית האלופה ריאל מדריד.

מונאקו - פריז באסקטבול (20:00)

למרות ההיעדרות המתמשכת של ניק קלאתיס ופורקאן קורקמאז, הקבוצה של סשה אוברדוביץ' התברגה בצמרת הגבוהה מהר מאוד עם שלושה ניצחונות בארבעה משחקים. מחר מצפה לה דרבי צרפתי מסקרן מול הקבוצה של טיאגו ספליטר שמפתיעה לטובה בינתיים, ובשבוע שעבר פספסה הזדמנות לרשום ניצחון שני אחרי הפסד דרמטי לבאיירן מינכן. מירב הפוקוס יהיה על הדו קרב בקו האחורי בין מייק ג'יימס לטי ג'יי שורטס, שנראה טוב מאוד גם על הבמה הגדולה של היורוליג בפתיחת העונה.

באסקוניה - אלבה ברלין (21:30)

הקבוצה של פאבלו לאסו מגיעה למשחק אחרי הפסד מאכזב לוילרבאן, שהמחיש פעם נוספת שבניגוד לעונה שעברה בה העמידה את אחת מקבוצות ההתקפות המסוכנות באירופה, העונה היא מסתמכת בעיקר על הגנה (קלעה מעל 80 נקודות רק במשחק אחד עד כה). מנגד, אלבה לא משמשת עד כה כבשר תותחים, ואחרי שמתחה את פנאתינייקוס, ניצחה את וילרבאן ורשמה הפסד צמוד לפנרבחצ'ה, היא תחפש הפתעה בפרננדו בואסה ארנה.

טי ג'יי שורטס, פריז. Aurelien Meunier, GettyImages
מבחן מול אחד הגארדים הבכירים ביבשת. טי ג'יי שורטס/GettyImages, Aurelien Meunier

מילאנו - אנאדולו אפס (21:30)

עוד קיץ שבנה לג'ורג'יו ארמאני ציפיות גבוהות הולך ומסתמן כפיאסקו. הקבוצה של אטורה מסינה רשמה ניצחון אחד בלבד עד כה, ובשבוע שעבר איבדה יתרון 27 בדרך להפסד עגום לז'לגיריס. בצד השני, דן אוטורו ויוסטוס הולאץ עדיין מושבתים אבל אנאדולו רוצה ניצחון שלישי רצוף, אחרי ניצחונות צמודים על מכבי תל אביב ואולימפיאקוס במחזורים האחרונים.

ריאל מדריד - הכוכב האדום (21:45)

הקבוצה של יאניס ספרופולוס רשמה בשבוע שעבר הפסד בכורה העונה, אחרי מותחן אדיר מול ברצלונה - אבל נראית פשוט נפלא בפתיחת העונה, ועדיין מוליכה את הטבלה. הפעם מצפה לה משוכה גבוהה תרתי משמע: הסנטר הבכיר ג'ואל בולומבוי הושבת לשבועות הקרובים, ופיליפ פטרושב שחזר השבוע לקדנציה שנייה במועדון עדיין מחוץ לסגל והבכורה המחודשת שלו תחכה. הבלאנקוס מנגד חסרים את דז'נאן מוסא, אבל אחרי פתיחת עונה פושרת ומאזן חצוי (2:2), אין להם מקום למעידות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully