וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קטש מאמן גדול. למרות המצב, מכבי תל אביב משחקת כדורסל שונה"

אנדראה טרינקיירי מזהיר משאננות בז'לגיריס, למרות הסגל החסר של מכבי תל אביב (חמישי, 20:00): "הם תמיד מערימים קשיים על היריבות. נצטרך להתמודד עם הפיזיות"

תיקתקנו, 22.10/ספורט1

ז'לגיריס קובנה מתכוננת למשחק מול מכבי תל אביב בו הסיכויים נוטים לטובתה, כביכול, לאור מצבה של מכבי תל אביב. הצהובים המריאו לקובנה ללא תמיר בלאט, רוקאס יוקובאיטיס ו-ווניין גבריאל הפצועים, כשהקו האחורי דליל ונסמך בעיקר על סייבן לי שבקושי הספיק להתאמן עם הקבוצה.

ובכל זאת, הליטאים לא מזלזלים. "מכבי תל אביב קבוצה טובה מאוד, אתלטית מאוד, גדולה פיזית. היא תמיד יודעת להערים קשיים ולהפעיל לחץ על היריבות", אמר מאמן ז'לגיריס אנדראה טרינקיירי לקראת המשחק. "קטש מאמן מאוד יצירתי, מאמן גדול שאני מאוד מעריך. הוא משחק עם שלושה גבוהים, כולל ג'יילן הורד בעמדות הסמול פורוורד. זה כדורסל אחר, שונה, קצת כמו שאנחנו מנסים לשחק. ריברו חזק וגדול, סורקין גם כן. ליוואי רנדולף גארד גדול וחזק גם כן. נצטרך להתמודד עם הפיזיות שלו, ושלהם".

אנדראה טרינקיירי מאמן באיירן מינכן. TF-Images, GettyImages
לא מקל ראש. טרינקיירי/GettyImages, TF-Images

הקבוצה של אנדראה טרינקיירי הייתה ידועה בשנים האחרונות כקבוצת בית טובה וקבוצת חוץ פחות טובה. הירוקים רשמו מפתיחת העונה הניצחון ביתי על ברצלונה, ובחוץ הפסידו לאולימפיאקוס אך בשבוע שעבר ניצחו את וירטוס בולוניה ומילאנו באיטליה, כשבמשחק האחרון חזרו מפיגור 27, 3 וחצי דקות לסוף הרבע השלישי.

ז'לגיריס, ששחררה השבוע את טיירון וואלאס, מציגה כוכב אחד גדול - סילבן פרנסיסקו ששיחק אשתקד בבאיירן מינכן. הגארד הצרםתי רושם 15 נקודות למשחק מהספסל. מלבדו מפתיע הליטאי דובידס גיידריטיס עם 13 נקודות באחוזים טובים. שחקנים בולטים נוספים הם דיווידס סרווידיס, אקס הפועל ירושלים עם 9.8 נקודות למשחק, איגנס ברזדייקיס עם 7 נקודות למשחק, ואלן סמילאגיץ' עם 5.8 נקודות ו-3.8 ריבאונדים. את עיקר העבודה עושה ז'לגיריס בהגנה, כשעוצרת את יריבותיה על 75.2 נקודות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully