וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוש: נס ז'לגיריס 2. מכבי תל אביב תנסה לאלתר את דרכה לניצחון

23.10.2024 / 13:00

בלאט, יוקובאיטיס וגבריאל פצועים, לי ישתתף רק באימון אחד ומכבי תל אביב תצטרך תרומה גם ממאייר ומנקו נגד הקבוצה החמה של טרינקיירי (חמישי, 20:00): "אין ספק שאנחנו בבעיה, אבל אף אחד לא יבוא להרים ידיים"

תיקתקנו, 22.10/ספורט1

מכבי תל אביב תמשיך מחר (חמישי, 20:00) את עונת היורוליג שלה כשתתארח בז'לגריו ארינה הענק שבקובנה אצל ז'לגיריס קובנה. הצהובים מדורגים במקום ה-13 ביורוליג אחרי ארבעה מחזורים עם שני ניצחונות ושני הפסדים, ואילו היריבה הליטאית מדורגת במקום הרביעי עם שלושה ניצחונות והפסד בודד.

סדרת המכות שנופלת על מכבי מפתיחת העונה המשיכה גם השבוע. במהלך הניצחון הדחוק על גלבוע/גליל איבדה מכבי את תמיר בלאט לחודש הקרוב בשל קרע בשריר הירך האחורי, והוא מצטרף לרוקאס יוקובאיטיס ו-ווניין גבריאל שיפספסו גם את המשחק הקרוב אך עשויים לשוב לפעילות בשבוע הבא.

בנוסף לפצועים למכבי יש סיטואציה לא קלה עם סייבן לי. הגארד האמריקאי שהצטרף רק לפני קצת יותר משבוע לקבוצה היה בבלגרד במהלך רוב השבוע והגיע לקובנה, שם יחבור לחבריו לקבוצה לאחר שינחתו בליטא בשעות אחר הצהריים המאוחרות. לי לא להתאמן עם הקבוצה והתיאום בינו לבין שאר השחקנים, שהיה נראה לא טוב במשחק ההפסד לפרטיזן בלגרד, צפוי להמשיך להיות רחוק ממושלם גם במשחק הקרוב. במכבי ינסו לשכנע את לי לשוב לישראל אחרי המשחק, אך הודו כי הסיכוי לכך אינו גבוה במיוחד. בכל מקרה הוא ייטול חלק באימון שיתקיים הערב בשעה מאוחרת בקובנה, בדומה להתנהלות בשבוע שעבר לפני המשחק נגד אנאדולו.

סייבן לי, מכבי תל אביב. ג'ורג'יה קוסטיץ', אתר רשמי
מצב לא אידיאלי. סייבן לי/אתר רשמי, ג'ורג'יה קוסטיץ'

הקו האחורי של הצהובים יכלול במשחק את לי, ג'ון דיברתולומיאו ועומר מאייר הצעיר, לצד ליוואי רנדולף ורפי מנקו שיעזרו גם בעמדות הגארד. ג'יילן הורד צפוי לתת דקות בעמדה מספר 3, כמו גם וויל ריימן, וכל זאת כדי לנסות ולאזן את הסיטואציה הלא פשוטה. במקביל הצהובים עושים מאמצים על מנת לצרף גארד ופורוורד לסגל בתקופה הקרובה.

לנוכח המצב הלא פשוט, ופתיחת העונה הנהדרת של ז'לגיריס, במכבי סיפרו בימים האחרונים כי המטרה היא לנסות ובעזרת טקטיקה לצמצם את הפערים. "אין ספק שבסיטואציה שנוצרה אנחנו בבעיה", הודו במועדון, "אבל אף אחד לא מתכוון לבוא ולהרים ידיים מראש".

ז'לגיריס קובנה של אנדראה טרינקיירי הייתה ידועה בשנים האחרונות כקבוצת בית טובה וקבוצת חוץ פחות טובה. הירוקים רשמו מפתיחת העונה הניצחון ביתי על ברצלונה, ובחוץ הפסידו לאולימפיאקוס אך בשבוע שעבר ניצחו את וירטוס בולוניה ומילאנו באיטליה, כשבמשחק האחרון חזרו מפיגור 27, 3 וחצי דקות לסוף הרבע השלישי.

ז'לגיריס, ששחררה השבוע את טיירון וואלאס, מציגה כוכב אחד גדול - סילבן פרנסיסקו ששיחק אשתקד בבאיירן מינכן. הגארד הצרםתי רושם 15 נקודות למשחק מהספסל. מלבדו מפתיע הליטאי דובידס גיידריטיס עם 13 נקודות באחוזים טובים. שחקנים בולטים נוספים הם דיווידס סרווידיס, אקס הפועל ירושלים עם 9.8 נקודות למשחק, איגנס ברזדייקיס עם 7 נקודות למשחק, ואלן סמילאגיץ' עם 5.8 נקודות ו-3.8 ריבאונדים. את עיקר העבודה עושה ז'לגיריס בהגנה, כשעוצרת את יריבותיה על 75.2 נקודות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully