וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשן הבית של פורטלנד חושף סודות מהאימונים: תפקיד המפתח שמיועד לאבדיה

החיבור המיוחד שעוד לא ראו במגרש, התרגילים שנבנו עבורו, המהלך שיגיע בירושה מימי מכבי תל אביב והאפקט על השחקנים שלצידו. האיש שמסקר את הבלייזרס מקרוב מנתח לקראת משחק פתיחת העונה: כך אבדיה הרשים את בילאפס, שבונה עליו לתפקיד משמעותי

דני אבדיה מטביע באימון פורטלנד/מתוך הטוויטר של פורטלנד טריילבלייזרס

אחרי שהסלטיקס הצהירו כוונות ולברון ג'יימס ובנו גנבו את ההצגה בליל הפתיחה של עונת ה-NBA, הלילה (בין רביעי לחמישי) חובבי הליגה בישראל יקבלו מנה גדושה של 10 משחקים, כשבמוקד תעמוד הופעת הבכורה של דני אבדיה במדי פורטלנד.

הבלייזרס יארחו את גולדן סטייט (5:00) שנראו מצוין במשחקי קדם העונה, ואבדיה צפוי לפתוח בחמישייה לצד ג'רמי גרנט וטומאני קמארה, כחלק מהרכב הפורוורדים המסקרן שמגבש המאמן צ'ונסי בילאפס.

"דני מסוגל לעשות הרבה דברים על המגרש. הוא עושה קצת מכל דבר - מנהל משחק, קולע, מוריד ריבאונד, דוחף קדימה את ההתקפה. הוא מאוד מרשים אותי", אמר הלילה גרנט על אבדיה לקראת המשחק.

אם להתרשם מההצהרות המוקדמות של שחקני פורטלנד, אבדיה הותיר רושם חיובי מאוד עד כה. "דני מרשים מאוד ביכולת שלו לשחק כדורסל פיזי בהתקפה. זו תכונה די נדירה בליגה שלנו", אמר חברו לקבוצה מתיס טייבול.

דני אבדיה, פורטלנד טרייל בלייזרס. Alika Jenner, GettyImages
לפחות במבט ראשון, נראה שמצפה לו תפקיד מפתח. אבדיה/GettyImages, Alika Jenner

מי שעוקב מקרוב מאוד אחרי הבלייזרס בשנים האחרונות הוא שחקן העבר למאר הארד, שמשמש כפרשן הבית של הקבוצה במשחקיה המשודרים ברשת "NBC" בארצות הברית. הארד נכח בתקופה האחרונה גם במשחקים וגם באימונים של הבלייזרס, ולאחרונה אף ריאיין את אבדיה. כעת הוא מנתח את התפקיד שנתפר לאבדיה בשבועות האחרונים.

"דני שחקן שגורם לשחקנים אחרים ללכת בעקבותיו. הוא משחק חזק ומהר, וזה גורם לחברים לקבוצה לחקות אותו. הוא מסוג השחקנים שיכולים לקחת את החבר'ה אלך צעד אחד קדימה", אמר הארד בפודקאסט "Locked On Wizards". "לפני שדני הגיע, היו פה שחקנים שאהבו לרוץ, אבל הוא יכול לקחת את זה צעד אחד קדימה. הוא אולי השחקן הכי מהיר שיש לבלייזרס עם הכדור. במובן הזה, הוא קצת מזכיר לי את ג'יילן גרין. בנוסף, הוא שחקן חכם, ועוזר לשחקנים שסביבו לשחק כדורסל חכם יותר. כשהוא על המגרש, השחקנים מבינים טוב יותר את המשחק. אם אתה פנוי, הוא ימצא אותך במתפרצות".

הארד חשף כי "ממה שראיתי ושמעתי, יש בינו לבין אנפרני סיימונס חיבור מעולה. כשהם שיחקו זה לצד זה באימונים, הם נראו ממש ממש טוב. אף אחד מהאוהדים עוד לא ממש ראה את זה, כי סיימונס בקושי שותף במשחקי קדם העונה - אבל זה שילוב שנראה מדהים. זה יכול להיות סיפור גדול העונה, כי שניהם יכולים לשחק בכמה תפקידים עם ובלי הכדור".

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
דני אבדיה, פורטלנד טרייל בלייזרס, מול לאורי מרקאנן, יוטה ג'אז. Cameron Browne/NBAE, GettyImages
יקבל יד חופשית? אבדיה/GettyImages, Cameron Browne/NBAE

צ'ונסי בילאפס עשוי להשתמש באבדיה מפעם לפעם גם במהלכי פוסט-אפ, דבר שעשה בקושי בשנותיו בוושינגטון. "כשהוא היה במכבי תל אביב, הוא שיחק הרבה פוסט אפ. דני מרגיש שהוא מסוגל לעשות את זה לעיתים הרבה יותר קרובות, ומאמין שעוד לא ראינו את היכולת הזו שלו ב-NBA. אז אם ישמרו עליו שחקנים נמוכים, אל תתפלאו אם תראו אותו לוקח אותם עם הגב לסל", אומר הארד, ומגלה: "במחנה האימונים גם הריצו לא מעט תרגילים בהם דני קיבל כדור בפוסט-אפ, כדי לנצל את יכולת המסירה שלו משם. הוא מסוגל לעשות הרבה מאוד דברים, הגיוון שלו מאוד מעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully