וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון הייתה בדרך לשיא כל הזמנים, ואז "מישהו כישף את הטבעת"

מ-29 שלשות ל-13 החטאות, וכולן "מכוערות": הניסיון הכושל של הסלטיקס לנפץ את שיא ה-NBA מול הניקס עזר להם ללמוד לקח חשוב להמשך

לברון וברוני ג'יימס מתאחדים עם בני המשפחה אחרי שעשו היסטוריה ב-NBA/מתוך טוויטר

מפגשי עבר בין הסלטיקס לניקס סיפקו לא מעט קלאסיקות לאורך השנים, ועל רקע ההתחזקות המרשימה של הקבוצה מניו יורק בקיץ, הציפייה הייתה לראות לכל הפחות משחק תחרותי הלילה (בין שלישי לרביעי) בערב פתיחת העונה של ה-NBA.

בסופו של דבר, המתח היחיד היה האם בוסטון תשבור או לא את שיא השלשות למשחק בודד בדקות הסיום. הסלטיקס צלפו לא פחות מ-29 שלשות בניצחון 109:132 שלא הוטל בספק אפילו לרגע אחד, אבל היה צריכים עוד קליעה אחת מחוץ לקשת כדי לנפץ את השיא, בו החזיקה מילווקי מאז שנת 2020.

לצערם, ב-8:43 הדקות האחרונות של המשחק הם החטיאו 13 זריקות ברציפות מהשלוש, כולל שלושה איירבולים ועוד כמה זריקות שלא היו בכיוון. "הייתה תחושה שמישהו כישף את הטבעת או משהו", אמר ג'יילן בראון, שקלע 24 נקודות. "רצנו, נהנינו, שיחקנו את הכדורסל שלנו, והכל נכנס. ואז הקהל נכנס לזה, והתחלנו לנסות 'לצוד' את השיא, וברגע הזה פתאום הכדור התחיל לא לפגוע בכלום. הכל היה בחוץ. הגענו למבטים פתוחים, והטבעת כאילו ננעלה".

שחקני בוסטון סלטיקס ג'ייסון טייטום, דרק ווייט, ג'רו  הולידיי. Barry Chin/The Boston Globe, GettyImages
החיוך נשאר. שחקני בוסטון/GettyImages, Barry Chin/The Boston Globe

הלקח של הסלטיקס היה שאותו "ציד" של שלשות עליו בראון מדבר, מוציא אותם מתבנית המשחק הרגילה. "אנחנו לא קבוצה מהסוג הזה, שרודפת אחרי עוד ועוד שלשות. אנחנו משחקים בהתאם למה שההגנה נותנת לנו. ובדקות האחרונות הפסקנו לשחק ככה. לא שיחקנו בצורה הרגילה שלנו", אומר בראון.

דרק ווייט סיפר: "כשהגענו ל-26 שלשות, התחלתי לשאול אנשים כמה אנחנו קרובים לשיא. מישהו אמר לי '29', ואז הגענו לזה. אמרתי לחבר'ה, 'רק עוד אחד', וכנראה שלא הייתי צריך לומר כלום. ניחסתי אותנו, ועכשיו אני מאשים את עצמי".

חבילת סלולר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
ג'ייסון טייטום, בוסטון סלטיקס. Brian Fluharty, GettyImages
"בואו פאקינג נעשה את זה שוב". טייטום/GettyImages, Brian Fluharty

ועדיין, כמובן שהדקות האחרונות לא שינו את הרושם הכללי מבוסטון, שנראתה דורסנית ורעבה. ג'ייסון טייטום, שהגיע אחרי קיץ מעט מתסכל שכלל ספסול מתמשך במדי נבחרת ארצות הברית, נראה נפלא עם 37 נקודות כולל 8 מ-11 מחוץ לקשת (אחרי שעבד קשה על שיפור הקליעה בפגרה) לצד 10 אסיסטים.

טייטום נאם בפני השחקנים לפני המשחק, זמן קצר אחרי הטקס החגיגי לתליית באנר האליפות ה-18 ב-TD גארדן. "אני יודע שאנחנו לא אמורים לדבר על ריפיט, אבל האוהדים היו כל כך נלהבים, אז פשוט ניגשתי לחבר'ה ואמרתי להם, 'פאק איט, בואו נעשה את זה שוב'", מספר טייטום.

גם ג'יילן בראון התרגש מהערב המיוחד. "הייתה הערב הילה מיוחדת באולם. כל האגדות של הסלטיקס הגיעו, וזה הרגיש כמעט כאילו הם מעבירים לנו את הלפיד", סיכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully