וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפצים על הזמן האבוד: הרגע המרגש של לברון וברוני על הספסל

שיחה מלב אל לב במהלך המשחק, ונאום אמוציונלי בסיום: לברון סגר מעגל עם בנו על הפרקט, ומסביר מדוע לשחק איתו "זו אחת המתנות הגדולות שקיבלתי"

לברון וברוני ג'יימס מתאחדים עם בני המשפחה אחרי שעשו היסטוריה ב-NBA/מתוך טוויטר

לברון ג'יימס חתום על עשרות שיאים אישיים וחווה אינספור רגעים גדולים בקריירה, אבל גם הוא מודה: כמעט שום דבר לא משתווה לסגירת המעגל המיוחדת הלילה (בין שלישי לרביעי), כשעלה לשחק לצד בנו ברוני באותה קבוצה במשחק NBA.

זה קרה ארבע דקות לתום הרבע השני במשחק מול מינסוטה. לברון בן ה-39 כבר היה על הפרקט לאחר שפתח בחמישייה, ובנו בן ה-20 חבר אליו, כשעלה לדקות ראשונות כשחקן NBA (בעונה הסדירה). למשך שתי דקות וחצי, השניים שיחקו זה לצד זה ועשו היסטוריה, כשבפעם הראשונה אב ובנו שיחקו על אותו מגרש באותה קבוצה.

"מבחינתי, המשפחה תמיד הייתה מעל הכל", אמר לברון הנרגש בסיום, אחרי שקלע 16 נקודות, הוריד 5 ריבאונדים וחילק 4 אסיסטים בניצחון 103:110 של הלייקרס על מינסוטה. ברוני שיחק שלוש דקות, החטיא פעמיים מהשדה והוריד ריבאונד אחד, אבל גם עבורו זה היה ערב מיוחד, אותו הגדיר כ"רגע מטורף שלא אשכח לעולם".

"ככדורסלן, אתה צריך לעשות הרבה הקרבות לאורך הדרך. לצערי, איבדתי הרבה זמן עם המשפחה שלי כדי להותיר חותם על הליגה הזאת", מסביר לברון. "יותר מדי טיסות, יותר מדי משחקי חוץ, יותר מדי זמן רחוק מהמשפחה. לכן כל כך מיוחד עבורי להמשיך לשחק, וגם להיות עם הבן שלי כל כך קרוב. עכשיו העבודה מתערבבת עם המשפחה, וזו אחת המתנות הכי גדולות שקיבלתי".

שחקני לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס, ברוני ג'יימס, רוי האצ'ימורה. David Crane/MediaNews Group/Los Angeles Daily News, GettyImages
סגירת מעגל. לברון וברוני עולים יחד לפרקט/GettyImages, David Crane/MediaNews Group/Los Angeles Daily News
שחקני לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס, ברוני ג'יימס. Harry How, GettyImages
לברון וברוני בסיום/GettyImages, Harry How

באחד הרגעים במהלך המשחק, לברון וברוני ישבו זה לצד זה על הספסל והמיקרופונים תיעדו שיחה ביניהם מלב אל לב, כשלברון מתדרך את בנו בחום אבהי. "אתה מוכן? אתה שם לב לאינטנסיביות? פשוט תשחק בחופשיות, בלי דאגות", פונה לברון לברוני לקראת הכניסה שלו לפרקט, והאחרון מניד בראשו.

הערב המשפחתי המרגש הסתיים כאמור עם חיוך גדול, כאשר הלייקרס ניצחו 103:110. האחראי לניצחון היה אנתוני דייויס, שסיים ערב דומיננטי עם 36 נקודות, 16 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-3 חסימות. AD זוכר היטב את ציוני הדרך הקודמים של לברון, ונזכר בפעמים האחרונות בהן חגג הישג היסטורי, זה הסתיים עם הפסדם.

"זו הפעם הראשונה שיש לנו 'רגע של לברון', אירוע בסדר גודל כזה שמסתיים בניצחון", התבדח דייויס. עכשיו הוא, לברון וברוני רוצים שהאירוע הזה יהיה מוצלח לא פחות גם בהמשך העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully