וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטרגניו: "ויניסיוס מזכיר את פלה". ואסקס: "ילדים, תלמדו ממנו"

עולם הכדורגל משתחווה בפני הכוכב הברזילאי: אגדת ריאל מצא השוואה מחמיאה, חברו לקבוצה משוכנע ש"הוא הטוב בעולם", וגם בנזמה והנרי כבר מכתירים אותו

תיקתקנו, 22.10/ספורט1

שישה ימים לפני הבחירה בתואר כדורגלן השנה בעולם, ויניסיוס ככל הנראה ניצח את רודרי בפוטו פיניש. השלושער המופלא של כוכב ריאל מדריד בניצחון 2:5 אמש (שלישי) על בורוסיה דורטמונד, כולל שני סלאלומים אדירים בדקות הסיום, כנראה שם חותמת על זכייתו בכדור הזהב, וגרר מחמאות נדירות בעולם הכדורגל, שמבין שלא נותר אלא לקום ולהריע בפני כוכב אמיתי.

"ויני מזכיר לי את פלה", הפתיע בסיום אמיליו בוטרגניו. "האופן שבו הוא רץ שלושת רבעי מגרש לבד והבקיע, זה היה ספקטקולרי. לא נראה לי שיש ספק שהוא צריך לזכות בכדור הזהב". גם קרלו אנצ'לוטי אמר בסיום ש"אני מאמין שויני יזכה, אבל לא בזכות המשחק הערב, אלא בזכות מה שהוא עשה במשך כל השנה האחרונה. מעט מאוד שחקנים מסוגלים לשחק ככה במחצית שנייה של משחק בו אתה נמצא בפיגור. האופי והאנרגיות שלו יוצאי דופן".

לוקאס ואסקס, שכבש בעצמו שער חשוב (אחרי שהיה לו חלק בשני השערים המוקדמים שריאל ספגה), הוסיף ואמר: "המשחק של ויני היה מדהים. הוא שוב הוא שהוא שחקן ההכרעה הטוב בעולם כיום. ילדים שרוצים להפוך לכדורגלנים צריכים לשבת ולצפות במחצית השנייה שלו בלופים. הרעב, האינטנסיביות, האנרגיות. זה פשוט אדיר".

ויניסיוס חוגג שער לזכות ריאל מדריד. THOMAS COEX/AFP, GettyImages
בלתי ניתן לעצירה. ויניסיוס/GettyImages, THOMAS COEX/AFP

גם מחוץ לריאל מדריד מהללים את ויניסיוס, ומשוכנעים שהוא המועמד הוודאי לכדור הזהב. קארים בנזמה נתן את אישורו לכך בסיום המשחק כאשר כתב לו: "כדור הזהב", באינסטגרם - וגם תיירי הנרי אמר מכס הפרשן ש"מאז שבנזמה עזב, זו הקבוצה של ויניסיוס ולא יעזור כלום לאף אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully