וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדעות חלוקות: מה יהיה "אפקט בלייקני" על סגל הפועל תל אביב?

23.10.2024 / 8:10

האדומים יתארחו אצל טרנטו באיטליה (ד', 21:00) במטרה לעלות לראשות בית א' ביורוקאפ: "הם במוטיבציית שיא". במקביל השחקן שחתם על פי רצונו של ינאי עשוי לגרור שינויים: "יהיו שחקנים שייצאו מהרוטציה"

מיטב הביצועים של אנטוניו בלייקני בליגה הסינית/מתוך יוטיוב

הפועל תל אביב תשוב הערב (רביעי, 21:00) אל הפרקט באירופה כשתתארח בטרנטו אצל הקבוצה המקומית במסגרת המחזור החמישי ביורוקאפ. האדומים רוצים לעלות למקום הראשון בבית א', לשם עלתה זמנית גראן קנאריה אתמול, והם יוכלו לעשות זאת אם ינצחו ובמקביל בשצ'היר הטורקית תפסיד לבודוצ'נוסט ממונטנגרו.

"על פניו אנחנו פוגשים קבוצה מהתחתית של הבית, שרק הובסה בשבוע שעבר בצורה קשה מאוד, אבל בבית שלה היא משוכה לא פשוטה", סיפרו במועדון, "אלה בדיוק המכשולים המסובכים שהמפעל הזה מציב בפנינו. המוטיבציה שלהם תהיה בשיא לקראת המשחק, נצטרך להיות עירניים וחדים".

האדומים מגיעים למשחק אחרי עוד שבוע של שינויים. מאז המשחק הקודם באירופה שוחרר בריאן אנגולה, נועם יעקב ביקש לחפש קבוצה, וכרגע נשאר, ג'ו רגלנד נפצע וחוזר לסגל, גיא פלטין נפצע ואנטוניו בלייקני חתם ועדיין לא הצטרף לקבוצה. בן בנטיל נמצא בדרכו החוצה וכפי שאמר אחד מאנשי המקצוע בהפועל, "לא ברור מה עוד יקרה עד המשחק נגד בודוצ'נוסט בקצב העניינים שלנו".

בתוך המועדון הדעות חלוקות לגבי האפקט שייצור בלייקני עם הגעתו. בעוד הבעלים עופר ינאי רוצה סגל עמוק כדי להימנע ממצב של היעדרויות מסוגים שונים, חלק משחקני הקבוצה חוששים למעמדם. "אנגולה לא שיחק, בלייקני לא הגיע לכאן כדי לחמם את הספסל", אמר אחד משחקני הפועל מאיטליה, "יש שחקנים שזה יצמצם להם את דקות המשחק, ויש שחקנים שזה ידחוק אותם מהרוטציה".

אמש הודיע המועדון בתזמון מוזר כי אוהדים שמבקשים לממש את הזכאות שלהם למנוי אירופה יצטרכו לממש אותו עד ליום ראשון הקרוב, כחלק "מהיערכות לקראת חזרת המשחקים מאירופה". בשעות הערב ניסה להסביר את המהלך הבעלים עופר ינאי בשיחה בטוויטר עם אוהדים.

אנטוניו בלייקני במדי שיקגו בולס. Dylan Buell, GettyImages
לא ברור איך זה ישפיע. בלייקני/GettyImages, Dylan Buell

טרנטו אמנם נכשלת עד כה באירופה, עם ניצחון אחד מארבעה משחקים, אבל בליגה האיטלקית היא מוליכה את הטבלה ללא הפסדים אחרי ארבעה משקים. באירופה היא ספגה את ההפסד הגדול ביותר שנרשם ביורוקאפ, 40 הפרש מבחשצ'היר הטורקית, אבל בליגה היא מושלמת אחרי לא מעט משוכות קשות.

הכוכב הגדול של טרנטו הוא הרכז ג'ורדן פורד. פורד עומד ביורוקאפ על 18.8 נקודות למשחק, ובהפועל תל אביב ינסו להאט אותו. גם אנתוני לאמב, שם מוכר בזירה האירופי, רושם מספרים נאים עם 11.8 נקודות ביורוקאפ ו-19.8 נקודות בליגה האיטלקית. הפורוורד מיילס קייב והסנטר סלום מאווגבה משלימים את הרוטציה הבכירה של פדרו גלביאטי המקומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully