וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שועה חוגג: הנקמה המתוקה בפרשן החיפאי שזלזל בבית"ר ירושלים

פרשן רדיו חיפה כינה את שועה, מיכה וטוומאסי לפני המשחק "שלישיית מה קשור" והצהיר שהירוקים "הולכים לפרק אותם". דקות אחרי התוצאה המפתיעה, הגיעה התשובה של שועה עם סטורי עוקצני

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה 2:3/ספורט1

הניצחון הגדול 2:3 אמש (שלישי) של בית"ר ירושלים על מכבי חיפה באיצטדיון טדי, הוכיח קודם כל לירושלמים עצמם שהם מסוגלים להתמודד עם הקבוצות הבכירות בישראל. אבל מאחורי הקלעים, זו גם הייתה נקמה קטנה ומתוקה בפרשנים. עדות לכך אפשר היה למצוא אמש דקות אחרי המשחק, באינסטגרם של ירדן שועה.

כוכב בית"ר שיתף מתוך חדר ההלבשה הצוהל של הקבוצה סטורי שכלל קטע וידאו קצר מלפני שבוע, מתוך אחת מתוכניות הספורט של "רדיו חיפה". בסרטון נראה פרשן התחנה ניסן קניאס מדבר בזלזול מופגן על שחקני ההתקפה של בית"ר ירושלים.

"אם בית"ר יעלו עם שועה, מיכה וטוומאסי, שלישיית המה קשור האלה...אין ביניהם שום קשר, ואף אחד מהם לא עושה הגנה. מכבי חיפה תפרק אותם", הצהיר קניאס בביטחון מלא.

אמש אחרי המהפך והניצחון של בית"ר, כולל בישול של שועה ושער של טוומאסי, המציאות טפחה על פניו ושועה דאג להזכיר לו את האמירות הלועגות על הירושלמים עם סטורי עוקצני.

הסטורי של ירדן שועה אחרי ניצחון בית"ר ירושלים על מכבי חיפה. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של ירדן שועה אחרי ניצחון בית"ר ירושלים על מכבי חיפה/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

קניאס, אגב, נשאל בפאנל הסיכום של המשחק אמש על הסטורי המדובר של שועה, וניסה לשמור על רוח ספורטיבית, כשהוא מסביר שהאמירות הללו לקוחות מתוכנית ששודרה לפני יותר משבוע, כשמכבי חיפה עדיין הייתה במומנטום מצוין בעוד הקבוצה של ברק יצחקי מעט קרטעה.

"שועה חבר קרוב והכל בסדר. אני עדיין חושב שהוא ומיכה לא מתאימים לשחק ביחד, ועדיין מאמין שבכושר של לפני שבוע, בית"ר לא הייתה מנצחת את מכבי חיפה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully