וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף של טן האח? "מנצ'סטר יונייטד נפגשה עם צ'אבי"

על רקע האכזבה מההולנדי והתוצאות, באנגליה מדווחים כי הנהלת מנצ'סטר יונייטד נפגשה עם מאמן ברצלונה לשעבר. והוא לא המועמד היחיד

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ברנטפורד 1:2/ספורט1

באנגליה טוענים: צ'אבי הרננדס מסתמן כמועמד פוטנציאלי עבור מנצ'סטר יונייטד לתפקיד המאמן אם המועדון יחליט לפטר את אריק טן האח. על פי "דיילי מייל", נציגים של יונייטד יצרו קשר עם כוכב ברצלונה לשעבר פעמיים בחודשים האחרונים.

משלחת בת ארבעה אנשים בראשות המנכ"ל עומר בררדה טסה לברצלונה ביום חמישי האחרון, למרות שמקורות ביונייטד טוענים שהפגישות שהתקיימו בבירת קטלוניה נוגעות בכלל לשייט, ולבעלים ג'ים רטקליף שהגיע לתמוך בקבוצת השייט של אינאוס בריטניה בקרב מול ניו זילנד על גביע אמריקה.

מאמן ברצלונה צ'אבי. צילום: Quality Sport Image/Gettyimages, עיבוד תמונה
יחזור לקווים? צ'אבי/עיבוד תמונה, צילום: Quality Sport Image/Gettyimages

עם זאת, צ'אבי מוזכר כמתמודד להחליף את טן האח אם יודח לאחר שנתיים וחצי בתפקיד. עוזרו של טן האח, רוד ואן ניסטלרוי, עשוי להיות מחליף מיידי לטווח הקצר - אבל גם צ'אבי מועמד, אחרי שהבהיר שהוא לא רוצה לאמן שוב בספרד, וכאמור, כבר שוחח עם הציגים של יונייטד.

מקורות ביונייטד טוענים כי טן האח נשאר המאמן ולמועדון אין תוכניות לבצע שינוי, כשהקבוצה מתכוננת למשחק מול פנרבחצ'ה בליגה האירופית ביום חמישי. עם זאת, ההולנדי עבר פתיחת עונה חלשה, הקבוצה רק במקום ה-12, כבר בקיץ מעמדו היה מעורער, ולאחרונה תומאס טוכל הוזכר כמועמד להחליפו אך למזלו בחר בנבחרת אנגליה.

מלבד צ'אבי, רובן אמורים, מאמן ספורטינג ליסבון, והבוס לשעבר של בורוסיה דורטמונד, אדין טרזיץ', מוזכרים כמועמדים לתפקיד על ידי יונייטד, למרות שאמורים נוטה להחליף את פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי, כך מדווח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully