וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה היה מסע חלומי": דומיניק תים פרש מטניס בגיל 31

הטניסאי האוסטרי, שדורג בעבר שלישי בעולם וזכה באליפות ארה"ב ב-2020, תלה את המחבט אחרי הפסד בסיבוב הראשון בווינה

תיקתקנו, 22.10/ספורט1

דומיניק תים, אחד הטניסאים הבולטים בעשור הקודם, פרש הערב (שלישי) באופן רשמי לאחר הפסד בטורניר וינה הביתי לאיטלקי לוצ'אנו דארדרי כבר בסיבוב הראשון. תים בן ה-31 נכנס לשובר שוויון במערכה הראשונה, הפסיד בה 7:6 (8) ובשנייה הובס 6:1 ונפרד מ-10 אלף האוהדים שהגיעו לצפות בו. "תודה על התמיכה לאורך כל השנים, זה היה מסע חלומי", סיכם תים.

במהלך הקריירה שלו זכה תים ב-17 תארים, כאשר השיא מבחינתו היה הניצחון על סשה זברב בגמר אליפות ארה"ב הפתוחה ב-2020 - תואר הגרנד סלאם היחיד שלו. הוא הגיע פעמיים לגמר רולאן גארוס ופעם אחת לגמר אליפות אוסטרליה, ובשני מקרים השתתף בטורניר גמר הסבב, כאחד משמונת הטניסאים הטובים של העונה.

באמצע 2021 הוא נאלץ לצאת מהסבב בגלל קרע ברצועת פרק כף היד ולאחר מכן כבר לא הצליח לחזור לרמתו המוכרת. הוא נסוג בדירוג עד למקום ה-318 בעולם כיום וסיים את הקריירה במאזן של 348 ניצחונות לעומת 215 הפסדים. גם בפן הכספי יש לו הרבה סיבות להתגאות, כשבמהלך שנותיו בסבב הרוויח כ-30 מיליון דולר.

דומיניק תים טניסאי אוסטרי במשחק הפרישה. GEORG HOCHMUTH/AFP, GettyImages
דומיניק תים לאחר הנקודה המכרעת במשחקו האחרון בקריירה/GettyImages, GEORG HOCHMUTH/AFP

בשבוע שעבר נערך בווינה טקס פרידה לכבודו, כשהיה ברור שהטורניר הביתי יהיה האחרון שלו בקריירה. זברב נכח בו יחד עם אגדת העבר בוריס בקר, בעוד שלישיית הענקים נובאק ג'וקוביץ', רפאל נדאל ורוג'ר פדרר שיגרה מסרי וידאו ושיבחה אותו על "קריירה נפלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully