וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנו לו כבר את כדור הזהב: ספרד סוערת מהשלושער של ויניסיוס

עודכן לאחרונה: 23.10.2024 / 0:32

6 ימים לפני הטקס, הברזילאי כבש שלושער ענק שהוביל את ריאל מ-2:0 ל-2:5 על דורטמונד והוכיח שהוא ראוי לזכות בתואר כדורגלן השנה בעולם: "מעולם לא ראיתי כזה מהפך"

איזה הבדל, איזה ניצחון, איזה ויניסיוס. ריאל מדריד ירדה היום (שלישי) להפסקה כשהיא בפיגור 2:0 מול בורוסיה דורטמונד באצטדיונה הביתי סנטיאגו ברנבאו, במשחק השלישי שלה העונה בליגת האלופות, שהמשיך את היכולת הדי מאכזבת העונה של אלופת אירופה. אבל אז הגיעה המחצית השנייה, שבה ריאל כבשה שני צמדים תוך שתי דקות, ויניסיוס השלים משחק נהדר עם שלושער (שכלל שני סלאלומים), ובסיום הבלאנקוס שוב הזכירו את העוצמה שלהם עם ניצחון 2:5 על הגרמנים המאוכזבים.

ויניסיוס חוגג שער לזכות ריאל מדריד. THOMAS COEX/AFP, GettyImages
וואו, וואו, וואו, ויני/GettyImages, THOMAS COEX/AFP

מאלן (30) הימם את הברנבאו ובישל לגיטנס (34) כדי לקבוע 0:2 קל מאוד לדורטמונד, אבל רודיגר צימק (60), ויניסיוס מיד השווה (62), טיבו קורטואה סיפק עוד הצלה אדירה ומנע מהאורחת לעלות ליתרון, ומיד בצד השני לוקאס ואסקס (80) קבע 2:3, לפני שוויניסיוס נתן סלאלום נהדר (82) ועוד מבצע אישי (90+3) כדי להשלים שלושער ענק.

במחצית סטיב מקמנמן, הפרשן ושחקן העבר של ריאל מדריד, ביקר את היכולת של ריאל וניתח את הבעיות בהגנה של הבלאנקוס, שירדו להפסקה בפיגור 2:0. "זה קל מאוד לדורטמונד", אמר האנגלי, "לריאל מדריד אין איזון, וקל לתקוף את הבלמים שלה. פעם דני קרבחאל היה שם, היום כבר לא. בכל פעם שדורטמונד תקפה, הייתה הרגשה שהם יכבשו. הם לא מאמינים כמה קל להם.

"המשימה הראשונית של קרבחאל הייתה לעשות הגנה, משהו שריאל מדריד חייבת אם היא רוצה לתת לכל הכוכבים שלה לשחק. אבל אין לה אותו. ולוקאס הוא גם לא מגן טבעי. ריאל חייבת למצוא לזה פתרון. כי אחרי זה יש לה את מילאן ולאחר מכן את ליברפול".

"בחיים לא ראיתי מהפך כזה"

כאמור, היא כנראה מצאה פתרון. ששה ימים לפני טקס הענקת כדור הזהב, נראה כי ויני אכן ראוי לזכות בתואר כדורגלן השנה (אם אכן יזכה), כשברשתות החברתיות מהללים את הברזילאי, שכרגע נראה חד בהרבה מקיליאן אמבפה וכמובן מג'וד בלינגהאם, שטרם כבש העונה. זה השלושער השלישי בקריירה לוויני במדי ריאל, והראשון בצ'מפיונס (אחרי אחד בליגה ואחד בסופרקופה).

אלברט אורטגה, עיתונאי "אל קונפדנסיאל", כתב: "ויניסיוס הוא הזוכה הכי ראוי בכדור הזהב של השנים האחרונות, השחקן שכולם לעגו לו הפך לטוב בעולם. מעולם לא ראיתי מהפך כזה. פשוט שערורייה".

גם אוהדי ריאל צעקו לעבר ויניסיוס בסיום "כדור הזהב". לדבריו, "הם קראו בשמי? זה משמח אותי בכל מקרה שבו הם קוראים בשמי, אני אסיר תודה, ואני רוצה להחזיר להם כמה שאני יכול. אני רוצה להישאר כאן לנצח, אני אוהב את ריאל מדריד, אנחנו רוצים לזכות שוב בליגת האלופות".

שוער ריאל מדריד טיבו קורטואה מול דורטמונד. GettyImages
שוב היה שם. קורטואה/GettyImages

טיבו קורטואה כבר חושב על הקלאסיקו מול ברצלונה בשבת: "לא שיחקנו טוב במחצית הראשונה, לא לחצנו טוב, הם בשו שני שערים מהירים והיו להם יותר הזדמנויות לפני ההפסקה. דיברנו על איפה ומה אנחנו צריכים לשפר. ידענו שאם נבקיע את הראשון נוכל לנצח. במחצית השנייה שיחקנו באינטנסיביות שמשחק ליגת האלופות ראוי לה. היינו צריכים להתעורר ולהגיב. זה לא תמיד הולך, אנחנו צריכים להתחיל את המשחק שבת כמו שסיימנו את המשחק היום".

על אמונה בקאמבק: "זה משהו שאתה מרגיש על המגרש. הם יודעים שהם משחקים נגד ריאל מדריד, אתה מרגיש אחרי השער הראשון שאנחנו הולכים להבקיע שוב. אם נשחק כמו ששיחקנו במחצית השנייה, סשבת יהיה טוב יותר".

  • עוד באותו נושא:
  • ויניסיוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully