וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון נכנס בדקה ה-14, לידס ניצחה ונצמדה לפסגה

עודכן לאחרונה: 23.10.2024 / 0:02

הישראלי החליף את רמזאני שנפצע, והוחלף בתוספת הזמן ב-1:2 על ווטפורד. 10 דקות לשון וייסמן במהפך הדרמטי של גרנאדה

תיקתקנו, 22.10/ספורט1

מנור סולומון קיבל הערב (שלישי) הזדמנות לחזור לעניינים בלידס, כשנכנס כבר בדקה ה-14 מול ווטפורד בעקבות פציעתו המוקדמת של לארגי רמזאני, אבל שחקן נבחרת ישראל עדיין לא נראה כשיר לגמרי והתקשה לתרום לפני שהוחלף בדקה השישית של תוספת הזמן. לידס ניצחה 1:2 בבית ונצמדה לסנדרלנד בפסגה, כשלשתיהן 22 נקודות והפרש שערים זהה (8:19) אך סנדרלנד תשלים את המחזור ה-11 מחר מול לוטון וגם ברנלי יכולה לעקוף בחזרה.

שני השערים נכבשו עוד לפני כניסתו של סולומון. רמזאני כבש בדקה הרביעית בעזרתו האדיבה של השוער והאמריקאי ברנדן ארונסון הבקיע את השני בחלוף שלוש דקות. לשניהם היה זה שער ליגה שלישי העונה. קוואדוו בה הגרמני צימק עבור ווטפורד בדקה ה-47.

* שון וייסמן נכנס בדקה ה-80 והיה שותף למהפך הדרמטי של גרנאדה, שניצחה 2:3 בחוץ את קסטיון. נגיעת יד ברחבה סידרה לאורחת פנדל בדקה ה-92 ומירטו אוזוני בעט פנימה והקפיץ את גרנאדה למקום השני בליגה הספרדית השנייה עם ניצחון רביעי ברציפות.

מנור סולומון שחקן לידס. Robbie Jay Barratt - AMA, GettyImages
הפציעה עדיין משפיעה. מנור סולומון/GettyImages, Robbie Jay Barratt - AMA

* יונתן מולדר, מגן הנבחרת הצעירה של ישראל, שיחק 26 דקות כמחליף בהפסדה של טופ אוס 2:0 בחוץ מול אמן בליגה השנייה בהולנד. קבוצתו עם תשע נקודות אחרי 11 מחזורים ונמצאת במקום ה-17 (מתוך 20).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully