וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי ת"א פתחה עונה עם ניצחון, המשחק שבצפון נדחה

האלופה גברה ללא קושי על הפועל ירושלים 0:3, המעפיל/עמק חפר/מנשה רשמה 2:3 דרמטי בחוץ על הפועל כפר סבא, המשחק בין מטה אשר/עכו לעיילבון נדחה בשל המצב לצפון

שחקני מכבי תל אביב בכדורעף. רינת ורדי, איגוד הכדורעף, אתר רשמי
פתיחה חלקה. האלופה/אתר רשמי, רינת ורדי, איגוד הכדורעף

המחזור הראשון של ליגת העל בכדורעף לגברים נפתח היום (שלישי) עם שלושה משחקים כאשר המשחק בין מטה אשר/עכו לעיילבון נדחה בשל המצב בצפון. מחר יתקיים המשחק המרכזי בו תארח מכבי אשדוד את הפועל עירוני קירית אתא.

מכבי תל אביב - הפועל אריות ירושלים 0:3 ( 5:25, 7:25, 6:25)

החניכים של גל גלילי מתל אביב לא נתקלו בקשיים מיוחדים כשפתחו את העונה החדשה בניצחון קל 0:3 על העולה החדשה מירושלים במשחק בו שלטו התל אביביים לאורך כל שלוש המערכות.

מכבי מוסינזון הוד השרון - הפועל רחובות 0:3 (23:25, 17:25, 16:25)

הוד השרון שהגיעה למקום השלישי בשנה שעברה בסיום העונה הסדירה מנצחת במחזור הראשון את רחובות, המערכה הראשונה הייתה צמודה והוכרעה רק בסיומה אבל משם הוד השרון רצה עם שתי מערכות בהן שלטה במשחק וניצחה בסופו של דבר את ההתמודדות.

שחקן הוד השרון אריאל כצנלסון: "פתחנו את העונה ברגל ימין, אנחנו מחכים להמשך המשחקים בקוצר רוח, טבילת אש הראשונה עברה בהצלחה".

לירן שפירא מאמן רחובות: "אני מאוד מהצורה בה הקבוצה שלנו שיחקה, בעיקר בשתי המערכות הראשונות שהיו מאוד צמודות. במערכה השלישית קצת איבדנו את הריכוז בהתחלה ולא הצלחנו לחזור לעצמנו, אבל אנחנו מקווים להמשיך להשתפר בשבוע הבא ולהמשיך לקחת את הדברים הטובים ולשפר את הדברים שלא עשינו כמו שצריך ונלמד מזה לפעם הבאה".

הפועל כפר סבא - הפועל המעפיל/עמק חפר/מנשה 3:2 (23:25, 27:25, 31:33, 26:24, 15:12)

איזה משחק אדיר קיבלנו עם פתיחת המחזור, שתי הקבוצות נאבקו אחת בשניה לאורך כל 140 הדקות וחמש מערכות מותחות ומרתקות. עדי תדמור מאמן המעפיל: "אני שמח שהצלחנו לפתוח את העונה בניצחון חוץ חשוב למרות משחק לא מספיק טוב שלנו. אני רוצה לציין את הליברו רועי יגודה - עדיין לא בן 16, על משחק מצוין שלו".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully