וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אהיה מופתע מאוד אם רונאלדו יגיע ל-1,000 שערים בקריירה"

פרשן "סקיי ספורטס גרמניה" ושחקן העבר דידי המאן ביקר את הפורטוגלי: "האגו שלו הפך אותו לשחקן שהוא היום, לא חושב שהוא ימשיך עוד זמן רב"

תיקתקנו, 22.10/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו ממשיך גם בגיל 39 לחורר רשתות, כשרק לפני ארבעה ימים הוא כבש עמוק בתוספת הזמן את שער הניצחון של אל נאסר שהיה ל-907 שלו בקריירה. כאשר יכולת הכיבוש האדירה שלו ממשיכה, הן בקריירת המועדונים והן בנבחרת פורטוגל, נשאלת השאלה עד מתי ימשיך הפורטוגלי לשחק, ולפרשן רשת "סקיי ספורטס גרמניה" יש תשובה לכך, שרונאלדו לא יאהב לשמוע.

"רונאלדו יכול לשים לב שהקריירה שלו מתקרבת לסיומה, זאת כנראה הסיבה שהוא נראה כמו שהוא נראה", אמר שחקן העבר והפרשן בהווה דידי המאן. "האגו שלו הפך אותו לשחקן שהוא היום, אבל לא הייתי מעריץ גדול של השטויות שהוא עשה ביורו. הוא שם את האינטרסים שלו לפני האינטרסים של נבחרת פורטוגל. אני לא בטוח כמה למאמן שם יש אמירה בבחירת הסגל וההרכב, וזאת בעיה גדולה".

שחקן נבחרת פורטוגל, כריסטיאנו רונאלדו. Robbie Jay Barratt - AMA, GettyImages
יגיע ל-1,000 שערים בקריירה? רונאלדו/GettyImages, Robbie Jay Barratt - AMA

עוד התייחס הגרמני ליעד של 1,000 שערים אליו מכוון רונאלדו והוסיף: "הוא כבש כמה שערים בליגת האומות, אבל האם זה הופך את פורטוגל לנבחרת טובה יותר? אני לא בטוח. יכול להיות שבלעדיו היא תצליח יותר, זאת נבחרת מוכשרת מאוד. אהיה מופתע מאוד אם הוא יגיע ל-1,000 שערים בקריירה. אני לא חושב שהוא יכול להמשיך עוד הרבה זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully