וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון השיגה ניצחון ראשון העונה בליגת האלופות

הקבוצה של גודס ביצעה מהפך בזכות רבע שלישי מצוין וגברה 82:92 על איגוקאה הבוסנית. זלמנסון וטאקר הובילו עם 16 כל אחד

תיקתקנו, 22.10/ספורט1

הפועל חולון השיגה הערב (שלישי) ניצחון בכורה בליגת האלופות של פיב"א, כשגברה 82:92 על איגוקאה במחזור השלישי של בית א'. אחרי שני הפסדים, חולון שוב פיגרה במחצית ב"בית" בסומבטהיי, הונגריה, אבל רבע שלישי גדול הוביל אותה לניצחון על היריבה מבוסניה והיא גם חלפה על פניה בטבלת הבית.

עידן זלמנסון ומרקוס בינגהאם ג'וניור העניקו לחולון יתרון 12:16 אחרי חמש דקות, אבל דרגאן מילוסבלייביץ' הפך את התוצאה עם שתי שלשות רצופות. חמש נקודות של נתנאל ארצי צימקו ל-29:26 בסוף הרבע הראשון. יפתח זיו נכנס טוב וחולון חזרה להוביל ברבע השני, אבל מילוסבלייביץ' וברייס ג'ונס קבעו 47:51 לאיגוקאה בהפסקה.

הרבע השלישי היה שונה לגמרי. חולון החלה אותו בסערה ובהובלת דקאראי טאקר ואלייז'ה מיטרו-לונג, שלא שיחק במשחק הקודם, יצאה לריצת 0:17 שסידרה לה יתרון 51:64. מייקל קייזר הגדיל לאחר מכן את היתרון ל-15, אבל הבוסנים צימקו ל-72:64 והשאירו לעצמם תקווה לקראת הרבע האחרון. הם כבר הקטינו לארבע הפרש בלבד כשנותרה קצת יותר מדקה לסיום, אבל בינגהאם בחמש נקודות רצופות הבטיח את הניצחון.

יפתח זיו שחקן הפועל חולון. פיב"א אירופה, אתר רשמי
וי ראשון בהונגריה. יפתח זיו/אתר רשמי, פיב"א אירופה

קלעו להפועל חולון: עידן זלמנסון ודקאראי טאקר 16 כל אחד, מרקוס בינגהאם 15, אלייז'ה מיטרו-לונג 13, ג'יילן אדמס ומייקל קייזר 8 כל אחד, ניב משגב 6, נתנאל ארצי ויפתח זיו 5 כל אחד.

הראשונה מהבית תעלה ישירות לשלב הטופ 16 של המפעל, בעוד השנייה והשלישית תלכנה לפלייאין. בבית משחקות גם וורצבורג ונאנטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully