וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטר פלצ'יק למפונים בבית הנשיא: "לעם שלנו כוח בלתי ייאמן"

עודכן לאחרונה: 22.10.2024 / 20:16

נשיא המדינה אירח במשכנו בני נוער מפונים מהצפון ומהדרום לרגל סוכות, המדליסט האולימפי סיפר להם: "אחדות העם בימים הקשים האלה מרגשת אותי ומחזיקה אותי - ככה ידעתי שיכולתי להביא את המדליה"

פיטר פלצ'יק נושא דברים בפני בני נוער בבית הנשיא. מעיין טואף, לשכת העיתונות הממשלתית
פיטר פלצ'יק נושא דברים בפני בני נוער בבית הנשיא/לשכת העיתונות הממשלתית, מעיין טואף

נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל אירחו היום (שלישי) בני נוער שפונו מבתיהם בעקבות המצב הביטחוני, ביניהם תושבי הצפון הפזורים ברחבי הארץ ובני נוער תושבי כפר עזה. המפגש התקיים כחלק ממיזם "מחליפים מילה - יוזמות הנשיא למחר ישראלי משותף", העוסק בהפחתת הקיטוב והגברת הלכידות והחוסן החברתי. את היום פתחו בני הנוער בשיחה מעוררת השראה עם הספורטאי האולימפי פיטר פלצ'יק ועם אבישי רגב, יועץ מנטאלי לספורטאים ויוצא תכנית הריאליטי "המירוץ למיליון".

פיטר פלצ'יק, המדליסט האולימפי משתי האולימפיאדות האחרונות והג'ודוקא הכי מעוטר בתולדות ישראל, הרצה בפני בני הנוער על המסע שלו למדליה האולימפית בפריז, על הפציעה שעבר במהלך השנה ועל ההתגברות למרות הכל. פלצ'יק שיתף אותם על האיומים על חייו אותם ספג בשל פעילות הסברתית וההשתתפות באולימפיאדה. "מה שהחזיק אותי זה הכוח הבלתי יאמן של העם שלנו, התקווה, הרצון שלנו כעם למרות הכל לחיות, להרים את הראש, להיות חזקים ולנצח. אחדות העם בימים הקשים האלה מרגשת אותי ומחזיקה אותי - ככה ידעתי שיכולתי להביא את המדליה", סיפר פלצ'יק בהתרגשות.

בתום המפגש, נשיא המדינה ורעייתו קיימו שיחה פתוחה עם בני הנוער, במטרה להפיח תקווה חדשה, במהלכה שוחחו על החוויות המאתגרות והמטלטלות של בני הנוער ותחושותיהם בעת המורכבת הזו, וכיצד מתוך אותה ארעיות יוכלו לפנות לפיתוחו של עתיד טוב יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully