וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים רוצה להמשיך במומנטום נגד המושבה הישראלית של קלוז'

22.10.2024 / 20:08

אחרי שניצחה שלושה משחקים רצופים באירופה, ועם קאדין קרינגטון שחזר, תארח הפועל ירושלים ברביעי בבולגריה את הרומנים (19:30) עם הנקינס, מייריס ועוד ארבעה אקסים של ליגת העל

תיקתקנו, 22.10/ספורט1

העונה האירופית של הפועל ירושלים תימשך מחר (רביעי, 19:30) כשהאדומים יארחו בבולגריה את קלוז'-נאפוקה הרומנית במסגרת המחזור החמישי ביורוקאפ. ירושלים מדורגת במקום השלישי בבית ב' עם שלושה ניצחונות מול הפסד אחת, ואילו הקבוצה האורחת מדורגת במקום השישי עם ניצחון בודד מארבעה משחקים.

ירושלים הגיעה אתמול לבולגריה והחלה בהכנות למשחק, כשבשעות הלילה חובר לקבוצה קאדין קרינגטון אחרי שבועיים. המתאזרח של ירושלים נעדר בשבועיים האחרונים מפעילות בשל עניינים אישיים בארצות הברית, ובצוות המקצועי לא צפויים להעניק לו דקות משחק ממושכות מחשש שהוא יצא מעט מכושר משחק.

בירושלים אופטימיים לקראת ההתמודדות, אך יודעים שאם לא יגיעו ברמת מוכנות גבוהה הם עשויים להיתקל ביריב קשה שכבר רשם ניצחונות משמעותיים על קבוצות ישראליות בעבר. מי שנכנסו לכושר טוב בשורות ירושלים במשחקים האחרונים הם ג'סטין סמית' וגבי צא'צ'אשווילי, שחוברים לג'ארד הארפר ואוסטין וויילי שמובילים את ירושלים מתחילת העונה.

קאדין קרינגטון, הפועל ירושלים. מאור אלקסלסי
סוף סוף חוזר. קרינגטון/מאור אלקסלסי

אוניברסיטת קלוז'-נאפוקה היא הקבוצה השלטת בכדורסל הרומני בשנים האחרונות, והגיעה גם להישגים במפעלים האירופאיים כשהיא ברוב העונות מצליחה לעבור שלב באירופה. בקלוז' מכוונים לעבור גם העונה שלב, כשלמרות המאזן הלא מחמיא, הוליכו ביותר מ-20 הפרש על ולנסיה במשחק הביתי אותו הפסידו.

לקלוז' מושבה ישראלית של ממש. זאק הנקינס, סנטר ירושלים בשנתיים האחרונות מוביל את הקו הקדמי של הקבוצה לצד דשון סטיבנס ששיחק גם הוא בישראל. מרקס מייריס, ששיחק בירושלים לפני שנתיים, הוא אחד מחבורת פורוורדים מוכשרת, כשלצידו מככב שחקנה של הפועל חולון בעונה שעברה קווין הארווי. עוד במושבה הישראלית - די ג'יי סילי, אקס מכבי תל אביב, ופטריק ריצ'רד, אקס ראשון לציון.

מי שמובילים את קלוז' מתחילת העונה הם הגארד זבייר סימפסון עם 17.2 נקודות למשחק, הקלע הפיני סאסו סאלי עם 11 נקודות למשחק והגארד אדם מוקוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully