וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המוות מחכה לכם": אוהדי ריבר פלייט הוכו והופשטו בברזיל

לפני חצי גמר גביע ליברטדורס מול אתלטיקו מיניירו (3:30, ספורט4), שני אוהדים הותקפו באמצע הרחוב ושלטים מאיימים פוזרו בעיר. צפו בתיעוד

תקציר: בוקה ג'וניורס - ריבר פלייט 1:0/ספורט1

מפגשים בין קבוצות מברזיל וארגנטינה תמיד חמים וטעונים, וכך גם זה בין אתלטיקו מיניירו לריבר פלייט בחצי גמר גביע ליברטדורס. המשחק הראשון ייערך הלילה (בין שלישי לרביעי, 3:30, ספורט4) בבלו הוריזונטה, וקבלת הפנים לקהל האורח כללה איומים במוות ומתקפה אלימה.

שני אוהדי ריבר פלייט הוכו אמש בזמן שהתהלכו ברחובות דיבינופוליס, עיר במינאס ז'ראיס שמרוחקת כ-100 ק"מ מהאצטדיון. הם הותקפו בצורה אלימה על ידי לפחות שישה אוהדים ברזילאים, שבנוסף לכך גנבו מהם נעליים, חולצות וגם את הכרטיסים למשחק.

פרט לאירוע האלימות המתועד, בסביבת האצטדיון הוצבו שלטים עם מסרים מאיימים כלפי הקהל הארגנטינאי שאמור להגיע למשחק (כ-4,000, אם כי חלקם מגיעים לברזיל רק היום). בין היתר נכתב על אחד הפליירים: "אתם לא רצויים כאן, בני זונות, המוות מחכה לכם". על שלט נוסף נכתב: "הקופים יהרגו אתכם", בהתייחס לכינוי הגנאי שמופנה לברזילאים במדינות אחרות.

לאחרונה הפך העניין להרגל בברזיל, כאשר גם אוהדים של קבוצות אחרות מארגנטינה ואף פניארול מאורוגוואי, הותקפו ברחובות כשהגיעו להתארח במסגרת משחקי המפעל היבשתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully