וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו רגלנד חוזר לסגל הפועל תל אביב לקראת טרנטו

22.10.2024 / 17:41

הגארד שפספס את הרצליה ישוב לרוטציה של דדאס לפני משחק החוץ באיטליה ברביעי (21:00). פלטין נותר בישראל, בנטיל המתנדנד יתלבש. האדומים ינסו להאט את פורד ולאמב במוליכת הליגה האיטלקית

תיקתקנו, 22.10/ספורט1

העונה האירופית של הפועל תל אביב תימשך מחר (רביעי, 21:00) כשהאדומים יתארחו בטרנטו שבאיטליה אצל הקבוצה המקומית במסגרת המחזור החמישי ביורוקאפ. הפועל מגיעה למשחק מהמקום השני בבית א' עם שלושה ניצחונות והפסד אחד, ואילו טרנטו מדורגת במקום התשיעי עם ניצחון אחד מארבעה משחקים.

האדומים הגיעו כבר בשני בערב לאיטליה, כשמי שלא יוצא עם הקבוצה למשחק הוא גיא פלטין שנקע את הקרסול במהלך המשחק נגד בני הרצליה, ונמצא בספק גם למשחק נגד הפועל באר שבע ביום שני. אנטוניו בלייקני שחתם בהפועל לא הצטרף עוד לקבוצה ואמור להגיע בימים הקרובים.

אחרי ששחררה את בריאן אנגולה בתחילת השבוע, ואפשרה לנועם יעקב לחפש קבוצה, תהליך שבשלב הזה לא הוביל לעזיבתו, מי שעוד מתנדנד בסגל של האדומים הוא בן בנטיל, שלא שיחק בשבועות האחרונים מאז שלא התלבש במשחק היורוקאפ נגד בשיקטש. מנגד, ג'ו רגלנד שלא שיחק נגד הרצליה ודקות המשחק שלו התמעטו בצורה משמעותית לאחרונה, חזר לאימונים וישחק מחר.

בהפועל יודעים שהם נחשבים לפייבוריטים גדולים כמעט בכל משחק ביורוקאפ, וכך גם מחר נגד טרנטו, ומלבד ההכנות המקצועיות שעושים בצוות, יודעים במועדון שאחד הדברים החשובים הוא להגיע מנטאלית בצורה נכונה. "מי שחושב שננצח כל משחק עד לסוף העונה מעכשיו, טועה", אמרו במועדון.

גיא פלטין, הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
פצוע ובספק גם לבאר שבע בשבוע הבא. גיא פלטין/אודי ציטיאט

מאמן הקבוצה סטפנוס דדאס: "אנחנו בתקופה נהדרת עם ניצחונות רצופים והופעות טובות. מול טרנטו אנחנו צריכים להיות זהירים, לשלוט במשחק ולהוציא אותם מההרגלים שלהם. טרנטו מדורגת במקום הראשון בליגה האיטלקית ללא הפסד וזה אומר הרבה. המטרה שלנו היא להשיג את הניצחון ולהישאר בפסגת הבית".

מרקוס פוסטר: "טרנטו היא קבוצה טובה שאי אפשר להתעלם ממנה או לזלזל בה בגלל המאזן שלה ביורוקאפ. עברנו סדרה טובה של משחקים ואנחנו חייבים להמשיך לעבוד קשה כדי לנצח. הגנה היא המפתח לניצחון במשחק הזה. התכוננו טוב ואנחנו מקווים להמשיך את רצף הניצחונות".

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
מאמן הפועל תל אביב סטפנוס דדאס. אודי ציטיאט
"צריכים להיות זהירים". דדאס/אודי ציטיאט

טרנטו אמנם נכשלת עד כה באירופה, עם ניצחון אחד מארבעה משחקים, אבל בליגה האיטלקית היא מוליכה את הטבלה ללא הפסדים אחרי ארבעה משקים. באירופה היא ספגה את ההפסד הגדול ביותר שנרשם ביורוקאפ, 40 הפרש מבשקצ'היר הטורקית, אבל בליגה היא מושלמת אחרי לא מעט משוכות קשות.

הכוכב הגדול של טרנטו הוא הרכז ג'ורדן פורד. פורד עומד ביורוקאפ על 18.8 נקודות למשחק, ובהפועל תל אביב ינסו להאט אותו. גם אנתוני לאמב, שם מוכר בזירה האירופי, רושם מספרים נאים עם 11.8 נקודות ביורוקאפ ו-19.8 נקודות בליגה האיטלקית. הפורוורד מיילס קייב והסנטר סלום מאווגבה משלימים את הרוטציה הבכירה של פדרו גלביאטי המקומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully