וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באייאקס התעניינו באנטוני, אך "מודאגים מהלך הרוח שלו ביונייטד"

לפי ה"דיילי מייל" המועדון ממנו הגיע הברזילאי פנה לגבי אפשרות לשאול אותו בינואר ממנצ'סטר יונייטד, אך ב"טלגרף" מבהירים: "הוא חסר סבלנות, לא בטוח שזה יקרה"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ברנטפורד 1:2/ספורט1

לפני שנתיים הגיע אנטוני למנצ'סטר יונייטד בקול תרועה רמה. שחקן הכנף הברזילאי הגיע למשבצת שחקן ההתקפה באגף ימין עם הר של ציפיות, כשהשילוב עם אריק טן האח תחתיו פרח באייאקס היה אמור להיות חלומי עבור אוהדי השדים האדומים. אלא, שחלומות לחוד ומציאות לחוד, ואנטוני שנקנה בסכום עתק של 95 מיליון יורו כבש בשנתיים וקצת רק 12 שערים ובישל עוד 5 ב-86 הופעות, וקיבל את הכינוי המתאים "פלופ" בצדק רב.

כחלק מהשינויים תחת ההנהלה של הבעלים החדש ג'ים רטקליף, ב"דיילי מייל" דווח כי מנצ'סטר יונייטד תנסה למכור או לכל הפחות להשאיל את שחקן הכנף הברזילאי בינואר, כדי לסייע לו לעבור בסכום של כ-45 מיליון יורו בקיץ הקרוב. לפי התקשורת באנגליה, אחת הקבוצות שהביעה עניין באנטוני היא לא אחרת מאשר אייאקס, קבוצתו הקודמת. במדי המועדון מאמסטרדם, כיכב הברזילאי עם 24 שערים ו-22 בישולים בשתי עונות, אבל ב"טלגרף" ההולנדי טוענים שמעבר כזה לא יקרה בכזאת קלות.

לפי גוף התקשורת ההולנדי, באייאקס "לא בטוחים לגבי הלך הרוח של אנטוני", ומודאגים ממצבו אחרי המאבקים שלו מול צוות אימון וחבריו לקבוצה על מיעוט הדקות שלו והצבתו על הדשא: "הוא חסר סבלנות".

אנטוני מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
יושאל בינואר, יקבל עוד הזדמנות או יעזוב בתום העונה? אנטוני/GettyImages

בחמישי (22:00, ספורט2) מנצ'סטר יונייטד ואנטוני יתארחו באיסטנבול אצל פנרבחצ'ה ואקס השדים האדומים - ז'וזה מוריניו - במחזור השלישי של הליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully