וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליק "שם את העבר מאחוריו": "שמח להיות בבארסה". מוסיאלה חוזר בבאיירן

המאמן שהיה על הקווים של הבווארים ב-2:8 הבלתי נשכח מקווה לנצח את האקסית (ד', 22:00). ראפיניה "דורש כבוד מהקהל", האורחת קיבלה בשורות טובות

תיקתקנו, 22.10/ספורט1

היריבות בין ברצלונה לבאיירן סיפקה כמה מהמשחקים הגדולים בתולדות ליגת האלופות. קל לזכור ישר את ה-2:8 המדהד מ-2020, אבל גם המופע של ליאונל מסי ב-0:3 בחצי הגמר ב-2015 עם השער ההוא על ג'רום בואטנג נחשב עד היום לאחד הגדולים בקריירה של הארגנטינאי. לא מעט שחקנים נותרו עדיין בשתי הקבוצות מאז השמינייה של סגנית אלופת גרמניה לפני קצת יותר מארבע שנים, כאשר אחד המרכזיים שבהם הוא המאמן, האנזי פליק, שהפעם עומד על הקווים של המארחת הספרדית וינסה מחר (רביעי, 22:00) "לנקום" עבור הקבוצה הנוכחית שלו שהפסידה לבאיירן בכל ששת המשחקים האחרונים בין השתיים.

"העבר לא שווה מבחינתי שום דבר, אני שם אותו מאחורה. אנחנו מדברים על כאן ועכשיו", אמר פליק במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מחר. "אנחנו לא יכולים לשנות מה שקרה בעבר, אבל יכולים להשפיע על מה שיקרה בעתיד. אני שמח להיות כאן בברצלונה, זה מועדון נפלא עם אוהדים נהדרים. באיירן קבוצה מצוינת ומסוכנת ואנחנו רוצים לנצח אותה".

עוד התייחס המאמן הגרמני לגבי מצב הסגל, והביע תקווה לגבי שיתופו של פרנקי דה יונג: "התוכנית היתה שהוא יפתח מול סביליה, אבל אז הוא הרגיש חוסר נוחות. כולם מוכנים לשחק ואני שמח שהסגל חוזר להיות מלא יותר ויותר בכל שבוע, כי יש פה שחקנים נהדרים שיתחרו על המקום בהרכב".

ראפיניה ברצלונה. GettyImages
רוצה לקבל יותר כבוד, ושמח בקבוצה. ראפיניה/GettyImages

מי שפתח בצורה יוצאת מן הכלל את העונה הוא ראפיניה. הברזילאי קיבל את סרט הקפטן והציג יכולת טובה מאוד, אך הודה במסיבת העיתונאים כי הרגיש "חוסר כבוד מצד אוהדי ברצלונה": "ראיתי ברשתות תמונות רבות של ניקו וויליאמס עם חולצה של ברצלונה והספרה 11. זה מעיד על חוסר כבוד. אם בעבר נתתי 100%, היום אני נותן 200% עבור המועדון הזה וזאת גאווה לענוד את סרט הקפטן. יש לי הרבה כבוד ליריבים שלי, אבל אני מצפה גם לקבל את הכבוד".

עוד הוסיף ראפיניה על שיתוף הפעולה בהתקפה והסגל שנבנה: "אני לומד המון מלאמין ימאל, אף על פי שהוא צעיר. יש פה סגל מאוד טוב עם שחקנים מוכשרים. גאבי הוא שחקן נהדר ואיש אהוב, טוב שהוא חסר אלינו ואני מתרגש לראות אותו. קיבלנו בחזרה את דה יונג, דני אולמו ופרמין לופס, זה חשוב".

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה
שחקן באיירן מינכן ג'מאל מוסיאלה. ALEXANDRA BEIER/AFP, GettyImages
הבשורה הגדולה מהצד של באיירן מינכן. ג'מאל מוסיאלה/GettyImages, ALEXANDRA BEIER/AFP

בצד של באיירן מינכן דניאל פרץ נמצא בסגל בגזרה הישראלית, ומלבד השוער נמצא גם ג'מאל מוסיאלה שחזר מפציעה ועשוי לקבל דקות משחק. מי שנעדר מהסגל הוא אלכסנדר פאבלוביץ' שנפצע במשחק הליגה האחרון של הבווארים וייעדר בתקופה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully