וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. צפת לא עברה בקרה בזמן, מכבי מעלה אדומים תחליף אותה?

22.10.2024 / 13:49

הקבוצה שאשתקד הגיעה למצב של חילוט ערבויות כדי לשלם משכורות לשחקנים לא הציגה את המסמכים לבקרה, ורק אחרי שהיורדת לארצית הגישה עתירה כדי לשחק בליגה השנייה, הציגה הצפונית מסמך ערבות חלקי מטעם ראש העיר יוסי קקון

תקציר כדורסל ספרדי: ריאל מדריד - ג'ירונה 67:95/ספורט1

הליגה הלאומית בכדורסל תצא היום (שלישי) לדרך עם חמישה מתוך ששת המשחקים שתוכננו ליום הפתיחה, וזה לאחר שמשחקה של מ.ס צפת נגד הפועל מגדל העמק נדחה בשלב הזה בשל העובדה שצפת לא הגישה את המסמכים הנדרשים לבקרת התקציבים.

רק בשבוע שעבר, זמן ממושך אחרי המועד שבו היו אמורות הקבוצות להגיש את המסמכים לבקרה, הודיעו באיגוד הכדורסל למכבי מעלה אדומים להתכונן לאפשרות שהיא אולי תחליף את צפת בליגה השנייה, אך ההחלטה נדחתה ועדיין לא ניתנה מה שאילץ את מעלה אדומים, שירדה בתום העונה שעברה לליגה הארצית, להגיש עתירה כדי לדון בעניין.

צפת נקלעה לבעיות כספיות מאמצע העונה שעברה, לאחר שראש העיר הקודם שוקי אוחנה, תומך גדול בקבוצה ואביו של שחקן הקבוצה דביר אוחנה, הפסיד בבחירות ליוסי קקון נציגה של ש"ס. הבעיות הכספיות הובילו למצב של חודשים ללא משכורת, עד שבקרת התקציבים חילטה את הערבויות של המועדון ושילמה את המשכורות לשחקנים.

לבית הדין של איגוד הכדורסל הוצג היום מסמך מטעמו של קקון, שאמור להיות ערבות על סך 650 אלף שקל, אך עם סייגים כי ייכנס לתוקף רק אם הקבוצה לא תתפרק, וכן רק מה-1 בינואר 2025 ולא לחודשים הראשונים של העונה. הבקרה התקציבית תצטרך להחליט האם המסמך הזה מספק, במקביל להחלטת בית הדין העליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully