וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא ננרמל רצח עם": מחאת אוהדי סוסיאדד נגד מכבי ת"א

עודכן לאחרונה: 22.10.2024 / 12:04

תנועה פרו פלסטינאית מנסה להניע מחאה אנטי ישראלית במפגש בין הקבוצות בליגה האירופית בחמישי, כולל שליחת מכתבים לשחקני הקבוצה וגם מעורבות של כוכב באסקי מקומי

תקציר: מכבי תל אביב - מיטיולן 2:0/ספורט1

מכבי תל אביב "תארח" ביום חמישי (19:45, ספורט4) את ריאל סוסיאדד בליגה האירופית ותנסה לצבור נקודות ראשונות. אלא שמסתבר שמאחורי הקלעים נרקמת מחאה פרו פלסטינית ביציעים מצד אוהדי סוסיאדד.

ב"מונדו דפורטיבו" מדווחים שבקרב האוהדים הבאסקים, שנחשבים לאנטי ישראלים, יש קמפיין שמתחזק ברשת שבמסגרתו אוהדי סוסיאדד יביעו את מחאתם תחת הססמא: "בואו לא ננרמל רצח עם מצד ישראל, להחרים אותם מאופ"א". הקמפיין הזה מובל על ידי קבוצת Donostia-Palestine, קבוצה פרו פלסטינית שפעילה במדיה החברתית.

כרזה אנטי ישראלית של סוסיאדד. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הכרזה האנטי ישראלית שמתוכננת/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

המטרה היא גם לערב את שחקני סוסיאדד ב"מחוות" הללו מתוך "הזדהות עם העם הפלסטיני" נגד "רצח העם" של ישראל. התנועה האנטי ישראלי שמארגנת את המחאה הזו מתכוונת לשלוח למועדון ולשחקנים מכתב שבו הסבר על המחאה ועל הפעולות שהם יכולים לעשות כדי להעביר את המסר יותר טוב.

בספרד טוענים רבים מהאוהדים, העיתונאים והדמויות המוכרות בחברה הבאסקית, כמו השחקן גורקה אוצ'ואה, הצטרפו למאמץ, קוראים לאנשים להמשיך להפיץ את הפוסט שהכינו במדיה החברתית עם הסלוגן שמצוין למעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully