וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר בכה לאחר הקאמבק, ישוב גם לנבחרת ברזיל?

הכוכב הברזילאי שנעדר מהמגרשים כשנה בגלל פציעה, שיחק 13 דקות בניצחון 4:5 של אל הילאל על אל עין: "היו לי פרפרים בבטן, חזרתי!"

תקציר: אל עין - אל הילאל 5:4 (בכורה של ניימאר ב-2024)/ספורט1

אחרי שנה של המתנה, זה סוף סוף קרה: ניימאר חזר לכר הדשא אמש (שני) ונכנס כמחליף בניצחון הדרמטי של אל הילאל קבוצתו הסעודית 4:5 מול אל עין בליגת האלופות של אסיה. ניימאר הראה ניצוצות וסיפק גם השחלה שסחטה תשואות מהקהל המקומי.

"זו הרגשה נפלאה, היו לי פרפרים בבטן", אמר ניימאר בדמעות לאחר המשחק, "אני מקווה רק שאלוהים יהיה לצידי ואהיה בריא. זה ממש קשה, עברתי תקופה קשה אבל חזרתי".

ניימאר אל הילאל. GettyImages
חזר אחרי שנה ושלושה ימים. ניימאר/GettyImages

כזכור, ניימאר חתם באוגוסט 2023 בקבוצה מסעודיה, אך שיחק רק חמש פעמים לפני שקרע את הרצועה הצולבת הקדמית באוקטובר האחרון. הניצחון אגב שמר את אל הילאל מושלמת אחרי שלושה משחקים וגם בליגה המקומית, האלופה המכהנת ממשיכה להוביל את הליגה אחרי שבעונה החולפת היא זכתה באליפות מרשימה על חשבון אל נאסר של רונאלדו, כשאלכסנדר מיטרוביץ' מככב בהיעדרו של הברזילאי.

כעת השאלה הגדולה היא לא אם, אלא מתי מלך שערי ברזיל בכל הזמנים יחזור גם לנבחרת. לפי איך שהסלסאו נראים בינתיים במוקדמות המונדיאל, נראה שהחזרה תהיה קרובה מתמיד ואולי זה יקרה כבר ב-14.11, אז תתארח ברזיל אצל ונצואלה.

  • עוד באותו נושא:
  • ניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully