וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאדין קרינגטון הצטרף להפועל ירושלים בבולגריה

עודכן לאחרונה: 22.10.2024 / 10:02

הגארד של האדומים שב לחיק הקבוצה אחרי שבועיים בארצות הברית כשטיפל בענייניו האישיים. במועדון העריכו כי לא יצטרך לטוס בשנית. יונתן אלון צפוי להעניק לו דקות כבר במשחק ברביעי נגד קלוז' (19:30)

תיקתקנו, 21.10/ספורט1

למעלה משבועיים אחרי שנסע לארצות הברית לטפל בענייניו האישיים, חבר אמש (שני) קאדין קרינגטון להפועל ירושלים בבולגריה לקראת המשחק מחר נגד קלוז'-נאפוקה הרומנית (19:30).

קרינגטון נאלץ לעזוב את ירושלים בפעם השנייה תוך מספר שבועות, כשלפי אנשי המועדון זאת תהיה הפעם האחרונה בה יעזוב. בהיעדרו רשמה הקבוצה שני ניצחונות ביורוקאפ, אך הפסידה לראשונה בליגה להפועל תל אביב, כשהתרומה הישראלית של החבורה של יונתן אלון הייתה רחוקה מלהיות מספקת.

קאדין קרינגטון באימון הפועל ירושלים. הפועל ירושלים, אתר רשמי
חזר בשעה טובה. קרינגטון/אתר רשמי, הפועל ירושלים

בירושלים צפויים להעניק לקרינגטון דקות משחק כבר מחר, אך לא לשחוק אותו שכן הוא לא התאמן באופן סדיר בשבועות האחרונים. הערכה היא שבצוות המקצועי ינסו להסיר חלודה מהשחקן לקראת המשחק נגד הפועל חולון במוצאי שבת בארנה.

ירושלים מגיעה למשחק מצמרת בית ב' של היורוקאפ כשבמאזנה שלושה ניצחונות והפסד בודד במשחק הפתיחה לולנסיה. מנגד הקבוצה הרומנית מדורגת בתחתית הטבלה עם ניצחון בודד מארבעה משחקים, אך נחשבת ליריבה מסוכנת שבצוות המקצועי של ירושלים נותנים לה המון כבוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully