וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייאוש בחדרה: "בעונה שעברה משחק כזה היה נגמר ב-0:3"

22.10.2024 / 9:03

במועדון ניסו להבין כיצד איבדו יתרון מול עשרה שחקנים של נתניה: "העונה הכול הולך לנו הפוך וקשה". טרוסט סובל משבר במרפק וייעדר מספר שבועות, ניסיונות להחתים חלוץ זר חופשי

תקציר: הפועל חדרה - מכבי נתניה 2:2/ספורט1

בהפועל חדרה ניסו להבין גם הבוקר (שלישי) איך משחק שהיה להם ביד, הסתיים ב-2:2 דרמטי ולא בניצחון עם שלוש נקודות. גם אחרי שבעה מחזורי ליגה, נותרה חדרה היחידה שלא ניצחה העונה בליגה וכרגע הקבוצה תקועה מתחת לקו האדום, עם ארבע תוצאות תיקו ושלושה הפסדים.

במועדון הביעו אכזבה גדולה מכך שהמשחק הסתיים בתיקו, בעיקר לאור העובדה שהקבוצה כבר עלתה ליתרון מול 10 שחקני נתניה, אך דקה וחצי של חוסר ריכוז בהגנה, הביאו למהפך נתנייתי לקראת הסיום ורק שער של ליסב עיסאת בתוך תוספת הזמן, השאיר נקודה אחת בבית. "המשחק הזה כבר היה לנו ביד ובשליטה מוחלטת שלנו", אמרו בחדרה בסיום. "בעונה שעברה ועם הבטחון שהיה לשחקנים, משחק כזה נגמר ב-0:3 לנו. העונה הכל הולך הפוך, הכל קשה, כל גול כמו לידה ואנחנו עדין מחכים לניצחון הראשון, אבל גם זה יגיע".

דן איינבינדר לצד מאמן הפועל חדרה חיים סילבס. ברני ארדוב
בכורה מתסכלת. סילבס ואיינבינדר/ברני ארדוב

בחדרה שוב דיברו על הסגל הקצר, כאשר אמש, ללא ידין לוגסי ואיברהים סאנגרה הפצועים, כמעט שלא היו למאמן חיים סילבס אופציות לחילופים התקפיים מהספסל. בצוות המקצועי שוקלים בכובד ראש לשחרר את סאנגרה מחוזהו במועדון ולנסות להביא חלוץ זר חופשי, שיוכל להצטרף באופן מיידי.

בחדרה הביעו תסכול גדול מכך שבתוצאה של 0:1 לזכותם ועוד מול עשרה שחקנים של נתניה, לא ידעה הקבוצה "להרוג" את המשחק ושוב, כמו במשחק הקודם, דיברו אנשי הקבוצה על עוד פנדל שמוחמץ. עניין הפנדל הרשלני שבעט גודסווי דוניו אאמש, העסיק רבות את אנשי הקבוצה, כאשר הכעס הופנה הן לכיוונו של דוניו שהחמיץ, אבל בעיקר כלפי ג'יימס אדניי, שהיה אמור לקחת את הפנדל אך העדיף לוותר לחברו.

ברשימת הפנדליסטים שהיתה רשומה על לוח ההוראות הטקטיות לפני המשחק, אדניי מופיע ראשון וגם במגרש עצמו ביקש ממנו המאמן חיים סילבס לקחת את הבעיטה. בסיום המשחק סיפר אדניי, שהעדיף לתת לדוניו חברו הטוב לבעוט, כדי לנסות ולהחזיר לו את הבטחון מכך שיכבוש את הפנדל.

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
חלוץ הפועל חדרה גודסוויי דוניו מחמיץ פנדל נגד מכבי נתניה. ברני ארדוב
בחדרה כועסים שהוא בעט את הפנדל. דוניו/ברני ארדוב

הכעס בחדרה היה גדול, שכן זהו פנדל שני ברציפות שהקבוצה מחמיצה במצב יתרון של 0:1, בדיוק כמו שהיה במשחק הקודם נגד עירוני טבריה, אז היה זה המגן איציק שולמייסטר שביקש לבעוט והחמיץ.

בצוות המקצועי מתכוונים לעשות סדר בכל נושא הבועטים והבהירו חד משמעית שמי שלא ימלא אחר ההוראות שניתנות לפני המשחק, יישא בתוצאות ואף יועמד לדין משמעתי בתוך המועדון.

הקשר עילאי טרוסט, שנפגע אמש במרפקו בתוך תוספת הזמן של המשחק, פונה לבית חולים בסיום. היום התברר שהוא סובל משני שברי תלישה במרפק וצפוי להיעדר מספר שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully