וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל ב"ש משוכנעים: "חטואל יתרום הרבה. קוז'וך מחזיק ממנו"

22.10.2024 / 9:09

במועדון לא מתרגשים מהפרסומים לגבי עזיבה אפשרית של החלוץ שחל פיחות במעמדו, ועדיין רואים בו שחקן חשוב: "משהו טוב התחבר. ברור שיהיו שחקנים שירגישו מקופחים"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי פתח תקוה 2:5/ספורט1

בהפועל באר שבע מאמינים שאחרי הניצחון המרשים שלשום (ראשון) על מכבי פתח תקוה, איצטדיון טרנר כבר יהיה הרבה יותר גדוש בשבת מול מכבי בני ריינה. עד כה העונה לא חצתה הקבוצה במשחקי הבית את רף 10,000 הצופים וההרגשה היא שבעיר יש תכונה רבה סביב הקבוצה אחרי ארבעת הניצחונות הרצופים - וזה ייתן את אותותיו בשבת.

הפצועים של הקבוצה מתחילים לחזור והתחרות גדולה מאוד על מקום בסגל. שלשום נותר בחוץ גם רותם חטואל, שלא הגיע לאימון אמש בטענה שהוא חולה. בהפועל באר שבע לא עושים עניין גדול מכל הפרסומים סביב האפשרות שחטואל יבקש לעזוב בחודש ינואר, בשל הפיחות במעמדו. מבחינת המועדון, מדובר בשחקן חשוב שעוד יתרום הרבה למועדון, גם העונה.

שחקן הפועל באר שבע רותם חטואל. אריאל שלום
עדיין חלק חשוב מהרוטציה? חטואל/אריאל שלום

"רותם בתקופה פחות טובה, אבל רן קוז'וך מחזיק ממנו מאוד והוא עוד ישחק הרבה", אמר אמש גורם בכיר במועדון. "אנחנו בתקופה מצוינת עם ארבעה ניצחונות רצופים. משהו טוב התחבר וברור שיהיו שחקנים שירגישו מקופחים. אילון אלמוג חזר ונראה טוב באימונים, אלון תורג'מן כובש במשחקים ואמיר גנאח עלה על הגל הנכון אז ברור שזה פוגע בדקות של רותם. כרגע כל אחד צריך להילחם על הדקות שלו והנה - רק גנאח סבל מווירוס, נכנס סטויאנוב והיה המצטיין במגרש מול מכבי פתח תקוה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully