וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחזקאל ממתין לאישור הרופאים, לאיוס הבריא במכבי ת"א

22.10.2024 / 8:40

המגן הימני מתאמן כשבוע עם מסיכה, עדיין לא ברור האם יוכל לקחת חלק בחמישי (19:45, ספורט4) מול סוסיאדד. שחקן הכנף שנעדר בשבת בשל מחלה ייכלל בסגל, תורג'מן ינסה להתאמן ואמור לחזור לפעילות מלאה, חלוקת העומסים תקבע כמה דקות יקבל דוידזאדה

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 0:2/ספורט1

אחרי הניצחון במשחק העונה הראשון מול מכבי חיפה, מכבי תל אביב תפתח הבוקר (שלישי) את הכנותיה למשחק מול ריאל סוסיאדד במסגרת הליגה האירופית (חמישי, 19:45, ספורט4), אותו תארח פעם נוספת באיצטדיון של פרטיזן בלגרד. האלופה העדיפה לקיים מחר אימון בוקר בקרית שלום ולהמריא אחריו לסרביה, כך שבבלגרד לא ייערך אימון בערב שלפני המשחק.הצהובים יחפשו נקודות ראשונות במפעל, אחרי ההפסדים לבראגה ומיטיולן.

מי שממתין לאישור חזרה לשחק הוא שגיב יחזקאל, שכבר מתאמן כשבוע עם מסיכה, אבל לפני המשחק מול מכבי חיפה בשבת, לא ניתן לו עדיין האישור הרפואי לחזור למשחקים. כזכור נותח יחזקאל בפניו אחרי שבר והוא אמור לקבל את האישור מהרופאים, בטרם יוכל לעלות למשחק.

הישאם לאיוס שנעדר בשבת עקב מחלה, כבר מרגיש הרבה יותר טוב והבוקר הוא אמור להתאמן ולחזור לסגל מחרתיים. דור תורג'מן ינסה הבוקר לערוך אימון מלא והוא אמור לחזור לפעילות מלאה אחרי שנפצע ברגלו מול בראגה לפני כמעט ארבעה שבועות ומאז נעדר ממשחקי מכבי תל אביב ונבחרת ישראל.

שחקני מכבי תל אביב רוי רביבו, שגיב יחזקאל, דור תורג'מן. ברני ארדוב
שניים מתוך השלושה יקבלו דקות בחמישי? תורג'מן, יחזקאל ורביבו/ברני ארדוב

באשר לאופיר דוידזאדה שחזר לשחק מול מכבי חיפה, החלטה תתקבל רק בסמוך למשחק על פי מצבו וחלוקת העומסים שהוא חייב להיות נתון אליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully