וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקס מכבי ת"א מפרגן: ה"העילוי הפיזי" יפתיע את סוסיאדד?

חואן פאבלו התראיין בספרד לקראת המפגש של הצהובים בליגה האירופית (ה', 19:45, ספורט4) והחמיא גם לצמד חבריו של פרץ בקישור

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 0:2/ספורט1

מכבי תל אביב "תארח" ביום חמישי הקרוב (19:45, ספורט4) את ריאל סוסיאדד בניסיון להשיג נקודות ראשונות בליגה האירופית העונה. שוער הצהובים לשעבר חואן פאבלו, ששימש גם כמאמן שוערים במועדון, התראיין ל"מונדו דפורטיבו" וניתח את המפגש. "כשאני הגעתי לשם, הופתעתי מהרמה הטכנית ויותר מהכל - מהרמה הפיזית", סיפר, והוסיף כי הרמה הטקטית לקתה בחסר: "בספרד אנחנו רגילים שמלמדים אותנו דברים מסוימים מגילאים צעירים. זה מה שהיה חסר".

אף שהוא לא מקבל דקות רבות העונה, ערן זהבי סומן על ידי שוער העבר כשחקן מפתח, ולצידו דור פרץ: "הוא עילוי פיזי, שחקן של רחבה לרחבה, אוהב לרוץ וככל שהמשחק פתוח ויתר, כך הוא מרגיש בנוח יותר".

באופן כללי, חואן פאבלו סימן את מרכז השדה של ז'ארקו לאזטיץ' כחוליה המרכזית: "גבי קניקובסקי שחקן מוכשר עם הרבה איכויות, זריזות ומרכז כובד נמוך. איסוף סיסוקו משחק כפיבוט וביחד הם נותנים איזון לקישור".

שחקן מכבי תל אביב, דור פרץ. אריאל שלום
מחמאות גדולות. פרץ/אריאל שלום

אשר ליריבה, המארי טראורה ופאבלו מארין ייעדרו בוודאות מהמפגש, כאשר לגבי אלכס רמירו, אנדר ברנצ'אה וארסן זכריאן יש סימני שאלה. חדשות טובות קיבל המאמן אימנול אלגואסיל מאייהן מוניוס, המגן השמאלי שאמור להיות כשיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully