וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה הרגיש טוב": לורנזו בראון סוף סוף פורע שטרות בפנאתינייקוס

עודכן לאחרונה: 22.10.2024 / 9:01

אחרי הפתיחה הרעה לעונה, אקס מכבי תל אביב כיכב עם 22 נקודות מול א.א.ק: "ההתאקלמות היא יום יומית, זה מקום נהדר וטוב לי כאן"

תקציר כדורסל ספרדי: ריאל מדריד - ג'ירונה 67:95/ספורט1

לורנזו בראון פתח בצורה בינונית למדי את דרכו בפנאתינייקוס. אקס מכבי תל אב יובש על הספסל של ארגין עתמאן בחלק מהמשחקים, ובסך הכל רשם עד כה 7 נקודות ו-3 אסיסטים למשחק בארבעת המחזורים הראשונים ביורוליג, ב-15 דקות לערב.

אמש (שני) הוא חזר לעצמו עם משחקו הטוב ביותר העונה, כשקלע 22 נקודות והוסיף גם 5 אסיסטים ו-2 חטיפות ב-26 דקות של משחק ב-74:94 על א.א.ק אתונה במסגרת הליגה היוונית. "זה הרגיש טוב", אמר בסיום. "ניסיתי לתת 100 אחוז ולעזור לנו לנצח".

על הלקחים שהוא עצמו ופנאתינייקוס לומדים בתחילת העונה סיפר: "עוד מוקדם, אבל אנחנו האלופים. צריך לתקן את הטעויות עכשיו ולא לאחר מכן. אני מגיש פה נהדר, אבל תהליך ההתאקלמות הוא יום יומי. אני מנסה לעבוד הכי קשה שאני יכול ולהוכיח את עצמי. זה מקום נהדר".

פנאתינייקוס עומדת כעת בפני משחקים גדולים מול פנרבחצ'ה ואולימפיאקוס, ועל כך אמר הרכז: "קודם כל נתרכז בפנר, שהיא קבוצה נהדרת. אחריה נחשוב על המשחקים הבאים".

לורנזו בראון, פנאתינייקוס. Stefanos Kyriazis/NurPhoto, GettyImages
זה מתחיל להתחבר. בראון/GettyImages, Stefanos Kyriazis/NurPhoto

בעלי המועדון דימיטריס ינאקופולוס נשאל השבוע באינסטגרם שלו אילו ארבע קבוצות יגיעו העונה לפיינל פור, ולצד פנאתינייקוס שלו והיריבה המושבעת אולימפיאקוס, נקב בשתי קבוצות מפתיעות למדי: מונאקו ופרטיזן בלגרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully