וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא יהיה פשוט: ניסיונות החיזוק של ברצלונה וריאל מדריד

הקטלאנים מחפשים מחליף ללפברוביטולה וסימנו בין היתר את טי ג'יי שורטס, הבלאנקוס עשויים לפנות ללוני ווקר ששוחרר מבוסטון

תקציר כדורסל ספרדי: ריאל מדריד - ג'ירונה 67:95/ספורט1

ברצלונה ספגה אמש (שני) מכה קשה, כשקיבלה את החדשות מהן קיוותה להימנע: ניקו לפברוביטולה קרע את הרצועה הצולבת מול באסקוניה ביום ראשון, וכבר לא ישוב לשחק כדורסל העונה.

הקטלאנים נותרו עם שני רכזים - תומאש סטוראנסקי וחואן נונייס, ובעוד בספרד טוענים שההנהלה כבר החליטה על צירוף מחליף, ייתכן שזה ייקח זמן. "בהתחשב בכך שאין הרבה אופציות, במועדון לא רוצים לקבל החלטה נמהרת", נכתב ב"מונדו דפורטיבו".

הנחתת מחליף מתוך הליגה לא נראית סבירה כרגע, שכן "קבוצות חזקות לא ימהרו לשחרר שחקן ליריבות". שמם של כוכב פריז בסקטבול טי ג'יי שורטס, סילבן פרנסיסקו שפתח את העונה נהדר בז'לגיריס וטריי בל היינס מסראגוסה עלו לאחרונה, אך בנוסף לשוק הדליל, לברצלונה יש גם בור כלכלי מסוים שיקשה על הנחתת כוכב של ממש.

שחקן פריז בסקטבול טי ג'יי שורטס. GettyImages
קפיצת מדרגה נוספת? שורטס/GettyImages

גם ריאל מדריד, שפתחה את העונה בצורה מאכזבת ביורוליג וב-ACB, עם מאזן 4:4 עד כה בצמד המסגרות, מחפשת להתחזק אחרי קיץ מאכזב למדי מבחינתה. לפי "באסקטניוז", סגנית אלופת אירופה סימנה שם גדול - לוני ווקר, ששוחרר מבוסטון וכעת צריך לשקול האם לחכות להצעה נוספת מה-NBA, או להתחיל את הפרק האירופי שלו. אשתקד סיפק 9.7 נקודות, 2.2 ריבאונדים ו-1.3 אסיסטים למשחק בשורות ברוקלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully