וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני קרוס: "אין סיכוי שאהפוך למאמן. אולי מנהל מקצועי"

עם זאת, כוכב ריאל מדריד לשעבר הודה כי לא יפסול על הסף הצעה לשמש כעוזרו של אנצ'לוטי. וגם: החיים החדשים והשיחות האישיות לפני הפרישה

תקציר: ליברפול - צ'לסי 1:2/ספורט1

שלושה חודשים חלפו מאז משחקו האחרון של טוני קרוס. בעוד ספורטאי על אחרים אולי חוו נפילה מסוימת בחייהם החדשים, עושה רושם שהגרמני דווקא נהנה מחוץ לכדורגל. "אני מרגיש טוב מאוד, שמח, אבל אלה חיים אחרים", סיפר בריאיון ל"מארקה". "יש לי פרויקטים מעניינים ואני חי חיים טובים. לפני כן רק הייתי צריך להתאמן ולשחק, כעת אני חושב יותר, מתכנן דברים. יש לי בית ספר לכדורגל, יש לי קרן שעוזרת לילדים חולים וכל משפחתי מעורבת בה. אני בר מזל".

על השיחה עם אנשי ריאל מדריד והשיחה הנפרדת עם משפחתו, בה בישר להם באופן רשמי שבכוונתו לפרושם עם תום העונה, סיפר: "עם אשתי זה לא היה קשה, כי זו היתה החלטה משותפת. בבית אף אחד לא הופתע, כי דיברנו על זה במשך חודשים. היה קשה לספר לבני הבכור, כי הוא כל כך נהנה לראות אותי בטלוויזיה ובמגרש. היה לי מאוד קשה לספר לקרלו אנצ'לוטי, כי הוא ציפה שאישאר ועדיין יש לנו מערכת יחסים טובה מאוד. כל דבר לבסוף צריך להסתיים.

"ידעתי שקרלו לא יכעס עלי, אבל כן יהיה קצת עצוב. לשמחתי זכינו באליפות עם פער מסוים, ואז מצאתי את הטיימינג המושלם לשיחה - בין הבטחת האליפות לגמר ליגת האלופות. עם חברי לקבוצה עשיתי את זה אחד אחרי השני, אחדים בשיחות קצרות, אחרים בשיחות ארוכות יותר. רציתי להודיע לכל אחד באופן אישי ולא לכולם ביחד. לשמחתי זה לא דלף לתקשורת".

שחקן ריאל מדריד טוני קרוס, אחרי הזכייה בליגת האלופות 2024. Marc Atkins, GettyImages
אגדה. קרוס/GettyImages, Marc Atkins

כשנשאל האם מישהו ניסה לשכנע אותו, השיב: "במשך עשר שנים, כולם למדו להכיר אותי היטב והם ידעו שכשאני מחליט משהו, אין דרך חזרה. קרלו ניסה לשכנע אותי אבל ידע שאין לו סיכוי".

על סיפור האהבה עם ריאל מדריד אמר: "הכל היה פה מיוחד, כבר מהרגע הראשון. הגעתי לקבוצה שכבר זכתה בליגת האלופות וזה לא פשוט להוכיח שמקומך כאן. אבל כולם גרמו לי להרגיש בבית, גם ברגעים הקשים אף אחד לא פקפק בי. בכל פעם שהייתי צריך להאריך חוזה, זה לקח חמש דקות - לא יותר".

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
טוני קרוס שחקן ריאל מדריד עם מאמנו קרלו אנצ'לוטי, גמר ליגת האלופות 2024. BEN STANSALL/AFP, GettyImages
יחסים מיוחדים. קרוס עם אנצ'לוטי/GettyImages, BEN STANSALL/AFP

בריאיון נפרד, שהעניק ל"אתלטיק", נשאל האם יש לו תכניות להפוך למאמן, והשיב באופן חד משמעי: "לא. אפילו לא אשקול זאת". עם זאת, כהמראיין תהה האם יסכים לשמש כעוזרו של קרלו אנצ'לוטי, הודה: "כן, זה אפשרי. אני תמיד מוכן להקשיב לקרלו, אבל הוא יודע איך אני מרגיש ומדוע פרשתי. יום במתחם האימונים של ריאל הוא אפילו קשה יותר למאמן מאשר לשחקן, כי אתה אחראי על הכל ויש המון נסיעות. טוב לי באקדמיה".

ג'וב שאולי כן יעניין את הגרמני בעתיד הוא מנהל מקצועי: "כן, אולי, כי יש שם יותר חופש, אפשר לעבוד יותר עם הטלפון. להיות מאמן זה בלתי אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully