וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין יש הרבה כסף לחלק: חוזי העתק החדשים שנחתמו ב-NBA

עודכן לאחרונה: 22.10.2024 / 6:55

דנבר למדה לקחה עם ארון גורדון, יוסטון סגרה שני חוזים של קרוב ל-300 מיליון דולר, סאגס ירוויח 30 מיליון דולר לעונה - ומי לא חתם?

תיקתקנו, 21.10/ספורט1

רגע לפני פתיחת עונת ה-NBA, קיבלנו ביממה האחרונה מבול חוזים חדשים ומסקרנים ברחבי הליגה - מרביתם של שחקנים צעירים שהיו זכאים לעסקאות חדשות אחרי חוזי הרוקי שלהם. נתחיל דווקא עם שחקן ותיק: דנבר, שמקווה לשוב ולהתחרות על אליפות העונה וכבר איבדה שני שחקני מפתח ללא תמורה בשנתיים האחרונות (קונטביוס קלדוול פופ וברוס בראון), אולי למדה לקח וחתמה עם ארון גורדון על חוזה חדש של 133 מיליון דולר לארבע שנים.

יוסטון, שהתלבטה מה לעשות עם צמד הכוכבים הצעירים שלה אלפרן שנגון וג'יילן גרין, החליטה לתגמל אותם היטב: הסנטר הטורקי ירוויח 185 מיליון דולר בחמש השנים הקרובות, אחרי עונה של 21.3 נקודות, 9.3 ריבאונדים ו-5 אסיסטים למשחק. חברו הדינמי בקו האחורי חתם על חוזה של 106 מיליון דולר לשלוש שנים, אחרי ממוצעים מסחררים של 30.2 נקודות (50 אחוז מהשדה ו-45 אחוז ל-3) ברצף הניצחונות של הרוקטס אחרי פגרת האולסטאר אשתקד.

אטלנטה נעלה את הכוכב העולה שלה ג'יילן ג'ונסון לחמש שנים תמורת 150 מיליון דולר אחרי שהיה נקודת האור הבודדה שלה בעונה שעברה עם 16 נקודות, 8.7 ריבאונדים, 3.6 אסיסטים ו-1.2 חטיפות לערב.

חוזה כמעט זהה קיבל ג'יילן סאגס באורלדנו - 150.5 מיליון דולר לחמש שנים, לאחר שהציג יכולת הגנתית נהדרת והוסיף גם 12.6 נקודות לערב. בכך ננעל הקו האחורי העתידי של מג'יק, שהחתימו בתחילת הקיץ את פרנץ ואגנר על חוזה של 224 מיליון דולר לחמש שנים.

שחקני דנבר נאגטס ג'מאל מארי, ארון גורדון, ניקולה יוקיץ'. David Berding, GettyImages
דנבר בהחלט זקוקה לו. יוקיץ' ומארי עם גורדון/GettyImages, David Berding

דאלאס האריכה את החוזה של ג'יידן הארדי, שגילה ניצוצות במהלך הפלייאוף אשתקד, והוא יקבל 18 מיליון דולר בשלוש השנים הקרובות.

וושינגטון החתימה את קורי קיספרט על חוזה חדש - 54 מיליון דולר לארבע שנים.

השחקנים הצעירים המסקרנים ביותר שלא קיבלו הארכות אחרי חוזי הרוקי שלהם, ועל כן יהפכו שחקנים חופשיים בקיץ הבא, הם ג'ונתן קומינגה מגולדן סטייט וג'וש גידי משיקגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully