וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסכול בנתניה: "אם את זה לא ניצחנו, אז מתי ננצח?"

עודכן לאחרונה: 22.10.2024 / 6:40

"ראינו את הניצחון מגיע ואז קרה מה שקורה מתחילת העונה - מאבדים ריכוז לכמה שניות וחוטפים", אמרו במועדון אחרי ה-2:2 הדרמטי מול חדרה. מעמדו של בלבול יציב

תקציר: הפועל חדרה - מכבי נתניה 2:2/ספורט1

תסכול גדול במכבי נתניה אחרי ה-2:2 הדרמטי אמש (שני) מול הפועל חדרה. זה היה משחק נוסף בו הקבוצה של מרקו בלבול לא מצליחה לשמור על יתרון שכבר יש לה ובדומה למשחק הקודם נגד מכבי תל אביב, שוב ספגו היהלומים שער בתוספת הזמן, הפעם מראשו של בלם חדרה ליסב עיסאת. בשורה התחתונה זה כמובן היה משחק נוסף שנתניה לא מנצחת וכרגע המאזן שלה עומד על ארבע נקודות בלבד מתוך 21 אפשריות, מספיק למחזור נוסף מתחת לקו האדום.

"אם את זה לא ניצחנו, אז מתי ננצח", אמרו בנתניה בסיום. "משחק משוגע, היינו חייבים לשמור על היתרון ולקחת שלוש נקודות שהיו נותנות לנו הרבה אוויר. בעשרה שחקנים חזרנו מפיגור, עשינו מהפך ובאמת כבר ראינו את הנצחון מגיע ואז שוב, מה שקורה לנו מתחילת העונה - מאבדים ריכוז לכמה שניות וחוטפים. היינו חייבים לשמור על היתרון הזה בכל מחיר, מתסכל ומכעיס מאוד".

במועדון ממשיכים לתת גב לבלבול והודפים בשלב זה את כל הלחשושים על מעמדו של המאמן. בנתניה מאמינים שבלבול הוא האיש הנכון שיכול להצעיד את הקבוצה קדימה.

איתמר שבירו לצד שחקני מכבי נתניה. ברני ארדוב
מה יהיה?/ברני ארדוב

עוד לפני שריקת הפתיחה, התבשר בלבול שהקשר ז'אניו ביקל לא עבר מבחן כשירות בשל פציעה בקרסול, כאשר אביב קנריק הצעיר הוקפץ במקומו להרכב הפותח. במשחק עצמו איבדה נתניה את השוער עומר ניראון, שספג כרטיס אדום עוד במחצית הראשונה. שוער המשנה תומר צרפתי נכנס במקומו וגם יעמוד בשער במשחק הקרוב נגד הפועל חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully