וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנסיה ירדה למקום האחרון בספרד, באנגליה פאלאס שוב הפסידה

לאס פלמאס חגגה ניצחון ראשון ב-2:3 במסטאייה ועקפה את העטלפים, באנגליה ווד הלוהט סידר לנוטינגהאם פורסט 0:1 על הקבוצה שנותרה מתחת לקו האדום. 0:3 למונצה באיטליה

תקציר: נוטינגהאם פורסט - קריסטל פאלאס 0:1/ספורט1

מחזור משחקים נוסף בליגות הכדורגל השונות ברחבי אירופה הגיע לסיומו הערב (שני). באנגליה הצליחה נוטינגהאם פורסט לצבור שלוש נקודות יקרות על חשבון קריסטל פאלאס שנותרה אחת מארבע קבוצות בפרמיירליג שטרם ניצחו, בספרד לאס פלמאס גברה 2:3 על ולנסיה במשחק בין שתי נועלות הטבלה וחגגה ניצחון בכורה ובאיטליה מונצה חגגה בחוץ עם 0:3 על ורונה, וגם עבורה היה זה ניצחון ראשון ב-2024/25.

כריס ווד נוטינגהאם פורסט. GettyImages
ווד ניצל שגיאה כדי לבעוט בנגיעה, להפתיע את הנדרסון ולכבוש/GettyImages

נוטינגהאם פורסט - קריסטל פאלאס 0:1

כריס ווד בלתי ניתן לעצירה. החלוץ הניו זילנדי בן ה-32 הבקיע את שערו השביעי בתשעת משחקיו האחרונים וסידר לנוטינגהאם פורסט 0:1 יקר על קריסטל פאלאס, שנותרה ללא ניצחון העונה בפרמיירליג. בפרמיירליג זהו היה שערו החמישי של ווד, אבל בניגוד לארבעת המשחקים הקודמים בהם כבש, הפעם פורסט השכילה לנצל זאת כדי לקחת שלוש נקודות ולקפוץ למקום השמיני בטבלה, בעוד פאלאס עדיין אחת מארבע קבוצות שלא ניצחו העונה, עם שלוש נקודות בלבד ובמקום ה-18 שממנו יורדים לצ'מפיונשיפ. ווד הבקיע את השער היחיד במשחק בדקה ה-65, אחרי טעות של הגנת פאלאס שאותה ניצל כדי לבעוט במפתיע בזמן שהשוער דין הנדרסון מחוץ לשער - הוא הצליח רק לגעת בכדור, אבל לא למנוע ממנו לחדור פנימה.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה

לאס פלמאס - ולנסיה 2:3

המצב של העטלפים הולך ומחמיר. אחרי שהם ניצחו את ג'ירונה, לקחו נקודה מאוסאסונה וגם מההפסד לריאל סוסיאדד התאוששו עם עוד נקודה בחוץ נגד לגאנס, הערב הם הפסידו בביתם ללאס פלמאס שטרם ניצחה העונה והמשמעות היא שהם ירדו למקום האחרון, בעוד האורחת חגגה ניצחון ראשון ויקר מפז עבורה ועקפה אותה כשכל אחת עם 6 נקודות. ולנסיה אפילו הובילה מפנדל של פפלו בדקה ה-14, אבל אלכס מוניוס (43) איזן לפני המחצית ואת כל האוויר הוציא לוולנסיה פאביו סילבה שהשלים מהפך בדקה ה-54. ולנסיה הסתבכה כהוגן כאשר פפלו הוסיף לפנדל המוצלח מהפתיחה גם כרטיס אדום ישיר בדקה ה-70 ואלברטו מוליירו קבע 1:3 ללאס פלמאס בדקה ה-85. חוסה גאיה עוד בישל לססאר טארגה בדקה ה-90+4 את ה-3:2, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי עבור ולנסיה שכאמור ירדה למקום האחרון.

שחקני לאס פלמאס חוגגים עם פאביו סילבה. GettyImages
ניצחון ראשון וקריטי ללאס פלמאס/GettyImages

ורונה - מונצה 3:0

ורונה יצאה לפגרת הנבחרות עם 1:2 ביתי על ונציה והיא קיוותה להמשיך במומנטום מול מונצה שטרם ניצחה העונה, אבל בסופו של דבר הייתה זו חגיגה ענקית של האורחת. דני מוטה כבש בדקה התשיעית והשלים צמד בדקה ה-74 ואלסנדרו ביאנקו קבע 0:3 מהדהד בדקה ה-79, בזכותו מונצה הגיעה לשבע נקודות וברחה מהמקום לפני האחרון, השתוותה לוורונה שבמקום ה-13 במספר הנקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully