וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך זה הגיוני? לא ספגה שער כל העונה, ולא זכתה באליפות

סיפור חריג מגיע מהכדורגל השבדי. אנגלהולמס רשמה עונה היסטורית שבה אפילו לא הוציאה כדור מהרשת ומובן מאליו שלא הפסידה, ובכל זאת לא חגגה בסיום. כך זה קרה

תיקתקנו, 21.10/ספורט1

על דבר כזה בחיים לא שמעתם. אנחנו מדברים על אירוע יוצא דופן שהתרחש בשבדיה - שקשה להאמין אם קרה אי פעם או יכול לקרות שוב, כי בכל זאת, איך ייתכן שקבוצה לא תספוג עונה שלמה, כמובן שלא תפסיד אף משחק ובכל זאת לא תזכה באליפות? אז מסתבר שככה זה יכול לקרות.

מדובר בליגה הרביעית בכדורגל הנשים בשבדיה. אנגלהולמס סיימה את העונה עם 15 ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו וכאמור אפס הפסדים, עם 78 שערי זכות ואפס ספיגות! אז איך היא לא זכתה באליפות?

ליגה רביעית בשבדיה. אתר רשמי, צילום מסך
הטבלה המלאה והכה חריגה/צילום מסך, אתר רשמי

למרות שאנגלהולמס צברה 48 נקודות מ-18 משחקים ומעדה רק בעקבות שלוש תוצאות תיקו, מי שהקדימה אותה בטבלה בסיומה של העונה הדרמטית הייתה ליונגביהדס - שהפסידה פעם אחת וסיימה בתיקו בודד במהלך העונה, אבל בזכות 16 הניצחונות הגיעה ל-49 נקודות וזכתה באליפות.

ליונגביהדס כאמור רשמה הפסד בודד, אבל הוא לא היה מול אנגלהולמס - המשחק ביניהן לפני כחודשיים הסתים בתיקו ללא שערים. אם תהיתם, ליונגביהדס ספגה 14 שערים במהלך העונה, אך השכילה לנצח יותר משחקים וכך קרה שאנגלהולמס סיימה עונה בלי הפסד, בלי לספוג ובלי לזכות באליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully