וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתחרט שבאתי להפועל ת"א? זאת אחת ההחלטות הטובות שעשיתי"

פטריק בוורלי דיבר בפודקאסט שלו על כך ש"מספר קבוצות מה-NBA והיורוליג פנו בעקבות המלחמה", אבל אישר: "נשאר בישראל, אוהב להיות כאן"

תיקתקנו, 21.10/ספורט1

פטריק בוורלי ממשיך לעשות כותרות מאז שהגיע לישראל. הגארד לא היה בסגל של הפועל תל אביב בניצחון 79:97 בשבת על בני הרצליה, אבל דיבר בפודקאסט שלו על הבחירה לשחק בשורות האדומים והצהיר: "לא מתחרט שהגעתי לכאן".

בוורלי התייחס לכך שאנשים שואלים אותו מתי הוא חוזר ל-NBA: "מספר קבוצות מה-NBA פנו, גם כמה קבוצות יורוליג כמובן בגלל מה שקורה כאן בעקבות המלחמה. רוצים לדעת אם אני נשאר כאן או עוזב בגלל המלחמה, אבל אני אוהב להיות כאן. אני מרגיש טוב, אוהב את החברים בקבוצה, את המאמן, את הבעלים. אני אוהב את התרבות הישראלית. האם אני מתחרט על ההחלטה שלי? ממש לא. אני חושב שזאת אחת ההחלטות הכי טובות שעשיתי".

פטריק בוורלי, הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
"אוהב להיות כאן, אוהב את הסגל". בוורלי/אודי ציטיאט

"יש לי מאמן וסגל שחקנים שאני יודע שסומכים עלי. זה שונה לשחק במקום בו אתה יודע שהכדור יהיה אצלך הרבה", סיפר בוורלי והתייחס למשחקים שלו במדי הפועל תל אביב. "אני לא צריך לצאת החוצה ולחפש את הכדור, הוא והמשחק מגיעים אלי. אני יודע שאשחק כמות מסוימת של דקות, שישלחו אותי לקו 4-5 פעמים במשחק ואני פשוט נהנה מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully