וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשל"צ גברה על הפועל אשדוד, רמה"ש נותרה מושלמת

הצהובים המשיכו את פתיחת העונה המוצלחת עם 23:33 מרשים, הדאבליסטית גברה 27:30 על מכבי תל אביב. תיקו בין נס ציונה לב"ש

תיקתקנו, 21.10/ספורט1

ארבעה משחקים במחזור החמישי (ועוד אחד מוקדם מהשישי) התקיימו הערב (שני) בליגת ווינר בכדוריד - הדאבליסטית א.ס. רמת השרון, שהייתה הקבוצה החופשית במחזור הקודם - חזרה, וממשיכה להוליך את הטבלה. היא רשמה ניצחון רביעי ומאזן מושלם מפתיחת העונה - ועשתה זאת עם 27:30 מול מכבי ת"א שרשמה את הפסדה השלישי ברציפות.

במוקד, מכבי ראשל"צ, סגנית האלופה, רשמה ניצחון מרשים 23:33 על הפועל אשדוד. האקסים עמרי קושמרו וניבו לוי סיפקו משחק טוב, וגם מכבי ראשל"צ עם 8 נק' במקום השני. עבור אשדוד, זו שזכתה בתואר הראשון של העונה - גביע ווינר-שופטים, מדובר בהפסד שני ברציפות, ושלישי בסה"כ ב-4 משחקים שקיימה עד כה.

שתי הקבוצות שהשיגו במחזור הקודם ניצחון בכורה - האחת - בני הרצליה רשמה ניצחון מרשים על הפועל קרית אונו 28:37. השנייה, א.כ. נס ציונה הייתה במפגש מול המפתיעה השנייה של פתיחת העונה, מ.כ. באר שבע, ובתום דרמה משובחת זה נחתם בחלוקה של נקודה לכל אחת - 33:33. בסיום. באר שבע עלתה למקום הרביעי בטבלה עם 5 נקודות.

עמרי קושמרו מכבי ראשון לציון. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
עמרי קושמרו מכבי ראשון לציון/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

המפגש בין מכבי קרית מוצקין להפועל ראשל"צ נדחה כאמור בעקבות המצב הביטחוני, והדבר אפשר להקדים משחק - קרית מוצקין הגיעה לחולון, שהייתה הקבוצה החופשית במחזור זה. המשחק מהמחזור השישי הסתיים ב-31:41 לחולון (מקום 3 עם 6 נק').

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully