וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס: "דוניו לחץ על אדניי, אני לא אוהב את זה"

21.10.2024 / 22:03

מאמן הפועל חדרה על הפנדל המוחמץ אחרי ה-2:2 הדרמטי נגד מכבי נתניה: "הדברים הולכים לנו קשה מאוד". מרקו בלבול: "היו גם הרבה דברים טובים, יש דברים לתקן בהול"

תקציר: הפועל חדרה - מכבי נתניה 2:2/ספורט1

הפועל חדרה הובילה 0:1 על עשרה שחקני מכבי נתניה וקיבלה פנדל שיכול היה לסדר לה יתרון כפול ולקרב אותה מאוד לעבר ניצחונה הראשון העונה בליגת העל, אלא שהיא בעטה בדלי ובגדול במשחק הבית מול מכבי נתניה ותוך דקה (80 ו-81) נקלעה לפיגור. למזלה, מול מכבי נתניה שהייתה קרובה לניצחון השני שלה בסך הכל העונה, היא השוותה מנגיחה של ליסב עיסאת בתוספת הזמן והותירה את השתיים צמודות זו לזו עם ארבע נקודות כל אחת, עמוק בחלק התחתון בטבלה.

בסיום המשחק אמר חיים סילבס, מאמנה של חדרה: "אני יוצא מהמשחק בתחושה לא טובה. המשחק הזה התגלגל בצורה רעה מאוד בחלק האחרון שלו, זה היה משחק שכבר היה בידיים שלנו - בטח אם הפנדל היה נכנס. לא הייתה סכנה על השער שלנו כמעט, פה ושם מצבים נייחים, אבל השער שלהם הכניס אותנו להרגשה שהמשחק בורח לנו ומיד ספגנו עוד שער. הצלחנו לחזור בסוף, אבל תחושת ההחמצה היא גדולה".

על כך שדוניו בעט את הפנדל ולא אדניי כפי שהוא רצה: "אצלנו הכל נקבע מראש וכתוב על הלוח. אדניי היה צריך לבעוט, אבל דוניו קצת לחץ עליו והם החליטו ביניהם. אני לא אוהב את זה, אבל לפעמים בתוך המרגש מרגישים דברים וג'יימס העדיף לוותר על הבעיטה לדוניו שהרגיש טוב. זה מכעיס מאוד, כי יש סדר וצריך ללכת לפיו. זה מה שהיה חסר לנו (כדי לנצח). ספגנו גול מכלום, ראיתם מה קרה לנו והמשחק הסתבך, לנו הדברים הולכים קשה מאוד ואני מרגיש לא טוב עם זה".

דן איינבינדר לצד מאמן הפועל חדרה חיים סילבס. ברני ארדוב
סילבס ואיינבינדר. "לא מרגיש עם זה טוב"./ברני ארדוב

עוד אמר סילבס, שמחכה לו מכבי חיפה ביום שני הבא: "בליגה הזו אין משחק פשוט ובטח כשהיריבה היא מכבי חיפה, אבל אני עוד חושב על המשחק שהיה הערב ורץ לי בראש. אנחנו נעבוד קשה כדי להשיג את התוצאות שאנחנו רוצים".

השוער אוהד לויטה הוסיף: "זה מאכזב כי לשחק נגד עשרה שחקנים כל כך הרבה זמן ולא לצאת עם כל שלוש הנקודות זה מאכזב, מצד שני המשחק כבר היה בידיים של נתניה וגם את זה צריך לדעת לעשות. ניקח את הנקודה הזו, היא יכולה לעשות פלאים להמשך ואנחנו מסתכלים קדימה למשחק הבא. אנחנו צריכים לצאת מהמצב שאנחנו נמצאים בו, אבל מכוונים גבוה ואנחנו נישאר בליגה".

עילאי טרוסט שנפצע בידו לקראת סוף המשחק, פונה לבית חולים עם חשש לשבר במרפק. הקשר יעבור סדרת בדיקות וצילומים עוד הלילה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מרקו בלבול מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
"צריך לתקן את זה בהול". בלבול/ברני ארדוב

מנגד אמר מרקו בלבול, מאמן מכבי נתניה: "זה מאכזב ומתסכל מאוד שספגנו בדקה ה-90, אבל ראינו כבר הרבה דברים טובים וניקח אותם כדי לתקן. אנחנו סופגים כמעט בכל משחק שני שערים וזה דבר שצריך לתקן בהול, ואנחנו נעשה את זה. במחצית הראשונה הגענו להמון מצבים, גם עם 11 שחקנים וגם עם עשרה והיינו צריכים להוביל לפחות 0:2. בחצי השני החילופים של בר כהן ומקסים פלקושצ'נקו שינו את המשחק, הגענו להמון מצבים וגם ורגאס נכנס מצוין".

עוד אמר בלבול: "יש כאן קבוצה טובה איכותית שמשחקת כדורגל טוב, אבל בשביל לקחת נקודות אנחנו צריכים לשפר את משחק ההגנה. אי אפשר לספוג שני שערים למשחק".

בר כהן שבישל וכבש תוך דקה הוסיף לסיכום: "היו לנו כבר שלוש נקודות ביד וברור שאנחנו מאוכזבים, אבל אנחנו נרים את הראש ונמשיך. זה תיקו מאוד מתסכל, אבל זה עבר וקרה, אנחנו שחקני כדורגל ואנחנו צריכים לקום מחר בבוקר ולהמשיך להתאמן. בעזרת השם הנקודות עוד יבואו. יש כאן קבוצה טובה וצוות מקצועי מצוין, היום חוסר מזל פגע בנו ואין לנו מה לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully