וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכינה את הקרקע: באייר לברקוזן נערכת לעזיבתו של צ'אבי אלונסו

ב"סקיי ספורטס גרמניה" מדווחים שהאלופה מתכוננת לכך שהמאמן הספרדי יצטרף בקיץ לריאל מדריד או מנצ'סטר סיטי. המחליף המיועד סומן

תיקתקנו, 21.10/ספורט1

צ'אבי אלונסו הגיע לבאייר לברקוזן באוקטובר 2022 כשהקבוצה היתה במצב קשה בבונדסליגה הגרמנית. מאז, הצליח לחבר את אחת הקבוצות המרשימות באירופה שבעונה שעברה זכתה בדאבל היסטורי, עם אליפות ראשונה בתולדות המועדון שהפסיד פעם אחת בלבד בכל המסגרות - 3:0 לאטאלנטה בגמר הליגה האירופית.

המאמן הספרדי היה מבוקש כבר בקיץ בליברפול שאיבדה את יורגן קלופ, אבל החליט להמשיך בלברקוזן, כשהחוזה שלו מסתיים רק בקיץ 2026. על אף חוזהו, ב"סקיי ספורטס גרמניה" מדווחים הערב (שני) שלברקוזן החלה להכין את הקרקע לקראת עזיבה של אלונסו הקיץ.

לפי הדיווח, אלונסו הוא מועמד ראשי למשרות האימון בריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי, כשהאופציה הריאלית יותר היא אלופת אירופה בה שיחק בעבר. בריאל יודעים שקרלו אנצ'לוטי לא צפוי להאריך את חוזהו, כשאצל סיטי עתידו של פפ גווארדיולה עדיין לא ידוע.

סנדרו ואגנר עוזר מאמן נבחרת גרמניה. GettyImages
המועמד הראשי להחליף את אלונסו. סנדרו ואגנר/GettyImages

עוד נכתב בדיווח מגרמניה כי האלופה הגרמנית סימנה את המחליף המיועד לאלונסו, כשעוזר מאמן נבחרת גרמניה צפוי להיות המאמן הבא. סנדרו ואגנר, שעובד יחד עם יוליאן נאגלסמן בנבחרת הלאומית, מבוקש במספר קבוצות בגרמניה ובפרמיירליג, והוא מחזיק בחוזה בנבחרת עד אחרי מונדיאל 2026, אך לא פסל את האפשרות להפוך למאמן ראשי בעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully