וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלזר לא המריא עם הכוכב האדום למונאקו, איבד את מקומו בהרכב?

הישראלי לא כשיר במאת האחוזים ועל פי התקשורת בסרביה נשאר בבלגרד ולא ייטול חלק במשחק הקרוב בליגת האלופות, אך ספק אם יעמוד בשער גם במשחקים הבאים

תיקתקנו, 21.10/ספורט1

עומרי גלזר לא המריא עם הכוכב האדום בלגרד למשחק ליגת האלופות במונאקו מחר (שלישי, 19:45), אבל בתקשורת הסרבים ישנם דיווחים ראשוניים על כך שמדובר שהחלטה שאינה נובעת רק בעקבות הפציעה שמטרידה את גלזר זה תקופה ארוכה, אלא גם בעקבות הטעויות האחרונות שביצע במשחקי הקבוצה ובנבחרת ישראל.

הכוכב האדום אמנם החליטה לא לסכן את גלזר שאינו כשיר במאת האחוזים והוא נשאר בבלגרד, אבל במקביל מתפרסמים דיווחים בסרביה על כך שהישראלי איבד את מקומו כשוער הבכיר של הכוכב האדום בלגרד. המאמן ולאדן מילוייביץ', כך נטען, יעלה לפחות בתקופה הקרובה עם מרקו איליץ' בין הקורות, גם בתקווה שהדבר יעורר את גלזר, יגביר את התחרות ביניהם ואולי יסייע לישראלי להציג את יכולתו הגבוהה.

עומרי גלזר, שוער נבחרת ישראל אחרי השער שספג נגד צרפת. GettyImages
גלזר לא המריא למונאקו, כשיחזור לסגל יישב על הספסל?/GettyImages

איליץ' ביצע גם כן טעויות משמעותיות כאשר עמד בין הקורות העונה בכוכב האדום בלגרד, כשגלזר היה פצוע, אולם הצליח לייצב את מעמדו בהופעותיו האחרונות. כעת הוא יזכה להזדמנות מחודשת, ואילו הישראלי יצטרך להיאבק על מקומו מחדש.

בשני המשחקים הקודמים של הכוכב האדום היה זה גלזר שעמד בשער והוא ספג שישה שערים - במחזור הראשון הפסידה הקבוצה 2:1 לבנפיקה ובמחזור השני הובסה 4:0 במילאנו אצל אינטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully