וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנה ושלושה ימים: ניימאר עלה מהספסל באל הילאל

הכוכב הברזילאי שנעדר מהמגרשים מאז ה-18.10.2023 בגלל פציעה, שיחק 13 דקות בניצחון 4:5 על אל עין בליגת האלופות של אסיה

תקציר: אל עין - אל הילאל 5:4 (בכורה של ניימאר ב-2024)/ספורט1

ניימאר חזר לכר הדשא אחרי שנה ושלושה ימים. הכוכב הברזילאי שלא שיחק כלל בשנה האחרונה, מאז שנפצע בהפסד נבחרת ברזיל 2:0 באורוגוואי ב-18 באוקטובר 2023, נכלל בסגל אל הילאל למשחק הערב נגד אל עין במסגרת ליגת האלופות של אסיה ועלה מהספסל ל-13 הדקות האחרונות בניצחון המטורף 4:5.

כזכור, ניימאר קרע את הרצועה הצולבת ועבר שיקום ארוך ומוצלח. תחילה היו הערכות לפיהן לא יחזור לשחק עד 2025, אלא שהערב ערך בכורה בשנת 2024 מול האקסית של עומר אצילי, שאותה עזב הישראלי הקיץ לקפריסין.

ניימאר אל הילאל. GettyImages
חזר אחרי שנה ושלושה ימים. ניימאר/GettyImages

זמן קצר לפני תחילת המשחק, העלה ניימאר פוסט לרשתות החברתיות ובו כתב: "שמח להרגיש שוב פרפרים בבטן לפני משחק, זו תמיד הרגשת נהדרת...שתהיה חזרה טובה! שאלוהים ישמור עלינו ויברך אותנו". הוא נכנס כאשר אל הילאל כבר הוליכה 3:5 הודות לשערים של רנאן לודי, סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' ושלושער של סאלם אל דאוסארי, תוך 25 דקות (מ-45+5 ועד 75). אל עין נהנתה גם היא משלושער של סופיאן רחימי, הכוכב המרוקני שכפה 1:1 וצימק ל-4:3 ו-5:4, בין לבין מתאו סנאבריה צימק ל-3:2.

ניימאר, שחתם בקבוצה הסעודית בקיץ 2023, הספיק לקחת חלק בחמישה משחקים בלבד לפני הפציעה. בקיץ הבא יסיים הכוכב את חוזהו באל-הילאל, ולא ברור מה צופן עתידו - לאחרונה מתרבים הדיווחים על מעבר אפשרי לאינטר מיאמי, שם עשוי לחבור לחבריו מברצלונה ליאונל מסי ולואיס סוארס.

  • עוד באותו נושא:
  • ניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully