וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות החתמת בלייקני: הפועל תל אביב לוחצת על ים מדר להצטרף

21.10.2024 / 12:35

שחקנים ובעלי עניין מנהלים שיחות עם הרכז ומקורביו כדי לקדם את העסקה, במסגרתה יוכל להרוויח מעל מיליון דולר נטו בעונה. המסר של מדר, שמתוסכל מדקות המשחק שלו: אם הסיטואציה בבאיירן מינכן לא תהיה הפיכה, אשקול זאת בחיוב

מיטב הביצועים של אנטוניו בלייקני בליגה הסינית/מתוך יוטיוב

בהפועל תל אביב מגבירים את הלחץ על ים מדר על מנת שיחתום בקבוצה. היום (שני) הודיעה הקבוצה על צירופו של אנטוניו בלייקני, גארד דומיננטי בפני עצמו, אבל האדומים נחושים בכל זאת להחתים את הרכז הישראלי הבכיר. גורמים בקבוצה ושחקנים שוחחו עם מדר, משפחתו ומקורביו כדי לנסות ולקדם את העסקה. בעלי הפועל, עופר ינאי, מוכן לשלם מעל מיליון דולר נטו בעונה למדר על מנת שיצטרף.

בסביבתו של מדר סיפרו היום כי אם השחקן יבין כי הסיטואציה בבאיירן מינכן היא כזאת בה הוא לא יכול להראות את יכולתו, הוא ישקול בחיוב חזרה להפועל. מדר החל לשחק יותר במשחקים האחרונים, אך במשחק הליגה במוצאי שבת מיעט לעלות על הפרקט, מה ששוב גרם לו לתסכול.

ים מדר, באיירן מינכן. Stefanos Kyriazis/NurPhoto, GettyImages
חוזר לישראל? ים מדר/GettyImages, Stefanos Kyriazis/NurPhoto

מתחילת העונה, מדר מתקשה להשתלב בבאיירן מינכן גם ביורוליג, שם הוא רושם קצת יותר מ-11 דקות בממוצע למשחק ומעמיד ממוצעים של 4.3 נקודות ו-2.3 אסיסטים. הוא פתח טוב עם 11 נקודות מול פנאתינייקוס אלופת אירופה ב-17:35 דקות, אבל לא קלע ושיחק רק שש דקות נגד פרטיזן בלגרד ובמשחק האחרון שיחק 11:50 דקות וקלע 2 נקודות במותחן שבו באיירן ניצחה 107:109 את פריז באסקטבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully