וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקריירה בצניחה: וירטוס בולוניה מנסה להיפטר מאנטה ז'יז'יץ'

אקס מכבי תל אביב שאיכזב באנאדולו אפס לא מצליח להותיר חותם גם באיטליה. כעת הקבוצה מחפשת לו קונה, ומקווה שהיא תגיע מהיורוליג

תקציר כדורסל ספרדי: ריאל מדריד - ג'ירונה 67:95/ספורט1

כשחקן מכבי תל אביב, אנטה ז'יז'יץ' נראה לפרקים כמו אחד הסנטרים ההתקפיים הטובים ביורוליג. אבל שנתיים אחרי שעזב, הקריירה של הקרואטי בן ה-27 נמצאת על פרשת דרכים.

באיטליה מדווחים היום (שני) כי וירטוס בולוניה מנסה להשתחרר מחוזהו של ז'יז'יץ', שרחוק מלעמוד בציפיות ולא מצליח לספק מספרים ראויים גם העונה. דבונטה קייקוק, הסנטר שהיה מיועד להתחרות עם ז'יז'יץ' על דקות בעמדת הסנטר, מושבת בשבועות האחרונים אבל למרות זאת הקרואטי מתקשה מאוד להותיר חותם.

בארבעת המשחקים שלו העונה ביורוליג - שבכולם וירטוס הפסידה - הוא מעמיד ממוצעים של 5 נקודות ו-3 ריבאונדים בלבד, בעוד מוחמט דיוף הצעיר מקבל יותר דקות ממנו. בליגה האיטלקית ז'יז'יץ' מעמיד מספרים משופרים (9.3 נקודות ו-8.3 ריבאונדים), אבל וירטוס בכל זאת מעמידה אותו למכירה.

אנטה ז'יז'יץ', וירטוס בולוניה. Luca Sgamellotti/Euroleague Basketball, GettyImages
השמדת ערך תוך שנתיים. אנטה ז'יז'יץ'/GettyImages, Luca Sgamellotti/Euroleague Basketball

במועדון מעריכים שלמרות היכולת המאכזבת שהציג במדי וירטוס וגם פני כן בשורות אנאדולו אפס, לז'יז'יץ' עדיין יהיה ביקוש ביורוליג ואחת הקבוצות במפעל הבכיר תסכים לשלם סכום מסוים על מנת לשחררו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully