וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ-10 ל-0: מה גורם לבצורת הכיבוש של בלינגהאם העונה?

עודכן לאחרונה: 21.10.2024 / 11:26

בשלב הזה בעונה שעברה האנגלי כבר היה 10 שערים עבור ריאל מדריד והעונה טרם כבש. הגעת אמבפה, שינוי התפקוד: בספרד מנתחים את הסיבות לירידה בתקופה, רגע לפני המפגש מול ברצלונה, אותה הוא ניצח פעמיים אשתקד

תקציר: ליברפול - צ'לסי 1:2/ספורט1

ג'וד בלינגהאם חווה אשתקד את אחת מעונות הבכורה המוצלחות ביותר אי פעם של שחקן בריאל מדריד. בעונה הקודמת, בשלב הזה בדיוק של העונה, האנגלי כבש כבר 10 שערים בכל המסגרות (8 בליגה ו-2 בליגת האלופות). הוא כבש שערי ניצחון בלתי נשכחים, כולל פעמיים מול ברצלונה אותה הוא יפגוש לראשונה העונה במוצאי שבת.

אלא שהעונה הוא חווה את הצד השני של המטבע ונכון לשלב זה של העונה אין לו אפילו שער אחד. העונה הקודמת הסתיימה עם 23 שערים והוא התחרה עם ויניסיוס על תואר מלך השערים של הקבוצה, עד לגמר ליגת האלופות שבו הברזילאי גבר עליו עם השער השני נגד דורטמונד.

נכון שאנחנו בשלב מוקדם של העונה, אבל נראה כי בלינגהאם לא יתקרב למספרים האלו השנה והחגיגה המוכרת של האנגלי בברנבאו הפכה להיות מחזה הרבה יותר נדיר. למעשה, הפעם האחרונה שבה בלינגהאם פתח את זרועותיו לפני הקהל היתה ב-14.5, מאז הוא סובל מבצורת מתמשכת במדי ריאל מדריד, כשבמדי אנגליה הוא דווקא כיכב ביורו האחרון וגם כבש שער בלתי נשכח נגד שוויץ.

שחקני ריאל מדריד קיליאן אמבפה, ג'וד בלינגהאם. רויטרס
הגעת אמבפה פגעה בתפוקה של בלינגהאם?/רויטרס

במדריד טוענים שבלינגהאם מתוסכל מאוד מהמצב ולראייה כעסו על ויניסיוס במשחק נגד סלטה ויגו כשזה לא פרגן לו באחד המהלכים. "לא ראיתי אותו, אבל אם הוא כעס זה כי יש לו ביצים ואופי. אחרי המשחק ראיתי אותם צוחקים, אני לא חושב שיהיו להם בעיות", אמר אנצ'לוטי לאחר המשחק.

לבלינגהאם יש גם נסיבות מקלות. ראשית, ריאל מדריד התחזקה הקיץ בכוכב על כמו קיליאן אמבפה, שאילץ את האנגלי לשחק בעמדה אחורית יותר וגם חולק עם ויניסיוס את בעיטות הפנדלים. "נראה כי אמבפה 'גנב' את הגולים מהאנגלי", נכתב ב"מארקה", כאשר לאמבפה יש כבר שמונה שערים בכל המסגרות. מעבר לכך, האנגלי סובל מפציעה טורדנית בגבו שהשביתה אותו מכמה משחקים ונראה כי הכאב ממשיך להציק לו.

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ג'וד בלינגהאם שחקן ריאל מדריד מול גאבי שחקן ברצלונה. רויטרס
אוהב לכבוש נגד ברצלונה. בלינגהאם/רויטרס

השבוע יש לבלינגהאם הזדמנות מצוינת לשבור את הבצורת כבר ביום שלישי הוא פוגש את בורוסיה דורטמונד האקסית שלו במפגש בין אלופת אירופה לסגניתה. ביום שבת הוא יארח עם ריאל מדריד את ברצלונה, הקבוצה אותה בלינגהאם ניצח פעמיים בעונה שעברה עם שערי ניצחון בתוספת הזמן. האם התסריט יחזור על עצמו גם בשבת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully