וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך לאירופה עוברת באירופה: ההזדמנות של גבי קניקובסקי

21.10.2024 / 10:00

ההצעות שלא זרמו בקיץ, המשחק שלשום והשער המרהיב שנכנסו ללקט הביצועים ובעיקר הליגה האירופית שהיא המבחן הגדול שלו. הקשר הפך לאחד השחקנים האהובים בכדורגל הישראלי ורוצה לייצג אותנו בחו"ל. סוסיאדד בחמישי היא משוכה בדרך להגשמת החלום

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 0:2/ספורט1

על אף החיזורים מצד מכבי תל אביב, גבי קניקובסקי מעדיף לשמור על עמדתו ולא לנהל משא ומתן על חוזה חדש, על מנת להגשים את שאיפתו ולשחק בעונה הבאה בחו"ל. לו היה רוצה להישאר בישראל, קשר מכבי תל אביב היה כבר מקבל הצעה גבוהה לחוזה חדש לשלוש שנים.

על אף שהיה ממצטייני העונה שעברה של האלופה, לא קיבל קניקובסקי הצעה לעבור לחו"ל ומכבי תל אביב לא ניהלה בקיץ משא ומתן למכירתו. בסביבתו של השחקן בטוחים: "עוד משחקים כמו בשבת ובעיקר עוד שערים כמו בשבת נגד מכבי חיפה והחלום של גבי יתגשם".

קניקובסקי מבין שבתפקיד שלו הוא צריך מספרים, גם שערים וגם בישולים ועדיף בכמות רבה. בנבחרת ישראל הוא לא היה דומיננטי בהתכנסות האחרונה, כפי שכל השחקנים, כמעט, התבטלו מול צרפת ואיטליה, כך שהרבה יוכרע במשחקים של מכבי תל אביב באירופה ושם יחכה לקניקובסקי ולמכבי תל אביב המפגש מול ריאל סוסיאדד ביום חמישי הקרוב בבלגרד.

שחקן מכבי תל אביב, גבי קניקובסקי. ברני ארדוב
שואף למעלה. קניקובסקי/ברני ארדוב

סוסיאדד תגיע למשחק מול מכבי תל אביב אחרי שבליגה האירופית צברה עד כה נקודה אחת בתיקו מול ניס. היא גם הפסידה במחזור האחרון בבית לאנדרלכט. היא מדורגת במקום ה-25 ומכבי תל אביב במקום ה-32.

בליגה סוסיאדד ממוקמת 11 בטבלה. שתי הקבוצות יחפשו ניצחון ראשון במפעל ואחרי שקניקובסקי הוביל את מכבי תל אביב כשחקן השדה הכי טוב שלה על המגרש, הוא ינסה לעשות זאת גם מול קבוצה ספרדית קשוחה כמו ריאל סוסיאדד. בולטות שלה במפגש הזה, תסייע לו להגשים את חלומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully